2018. november 9., péntek

TITAN 2/2

Épp nézem a versenyeket,jól szemrevételeztem a többi versenyzőt is,szerintem ő volt a legcombosabb olyan mint egy brutális Viking harcos közöttük,nem iron hanem TITÁN pontosan úgy néz ki mint egy TITÁN félistennő,messziről soha nem vot szimpatikus a Hosszú Shane duó,meg nem is figyelek oda senkire aki nem az én arcom tekintetem,Hosszú egy engem is összezavaró pozitív csalódás full értelmes öntudatosan kedves és jó a humora(ami az értelem jele) tehát nála borulnak az elméleteim.Teljesen érthető Shane rajongása és kikészülése,végülis nagyon hasonlóak arcra,lehet összetartoztak volna.

Öreganyámnál néha szóbajönnek régi sportlók(a Grosicsékkal rendszeresen összejártak) közszereplők kb ugyanúgy fogok azonnal emlékezni Hosszú Katinkára ha 50 év múlva egy gyereknek mesélni kell nagy magyar sportolóról.Olyan felejthetetlen a feje és a viselkedése az egész karaktere,meg a neve.

Lehet perverzió vagy spontán a tökéletesre vágyakozás de szerintem atomjó alak ha valaki nőként ennyire izmos
de látszik hogy a női vonalai is megvannak pl segg és derék területen,és ez csak nőiesebb lesz,de tottyadt hájas már sosem.

Egéyrtelműen TITAN-al van dolgunk :)

Eddig 2-ből kettőt nyert most pár perce.

Nemlehet megtaláni sehol a neten a versenyek pontos idejét mire megkerestem találtam közben pár
nemhétköznapi fejet.


Érdemes a delta izmát nézni.

Lényegében a tökéletes nő vagy aközeli.
Minnél tovább nézem annál jobban tetszik,le kell szoknom a facebook-ról.