2018. november 12., hétfő

Csak óvatosan a facebook-on lehet nem minden az aminek látszik

-Régóta vagy 1 éve véltelenül vitt a Facebook kereső egy Taiwani kb 30-as de fiatalos "lány" facebook oldalára és utána kb hetenként visszanéztem,tudom mit keresek az arcban a szemben,kiváncsi voltam milyen élet van ott,mit csinál ez az arc és szem stb..
-Egy szót nem szóltam hozzá ahogy senkihez nem közeldtem a facebook-on(sem)csak néztem  az érdekes Japánban élő életének képeit ,
-Gondolom ezt látta és kedves utalásokat tett a fotókkal felém.
-Egy szót nem reagáltam ,max egy tetszik-et egy kutyás képére.
-Egyre vadabb "kef..lésre" utaló burkolt fotókat töltött fel amikre nem reagáltam.
-Aztán egy újabbnál letiltottam "jelezvén" ez nagyon nem az én stílusom.
-Egy hónap múlva felodottam visszanéztem rá,már elsőre fura volt a provokatív szivárványos fotója
-Majd a bejegyzéseinél egy megosztott homéroszi szavazás állását láttam,amire életemben először egy idegennél akkora hányingeres emotikon sort rajzoltam hogy csuda de visszavettem mert bántó lehet neki,simán belinkeltem a fenti szivárványos bolygó vs Istenes nemzeti bolygó képet.
-Még aznap jött a semmiből épp Trump komment közben egy szőke nő chat bejelentkezése
valami latino féle nő,életemben nem chat-eltem nővel sem sehol facebook-on sem,1-2 motoros témában emberrel igen.
-Azonnal tiltottam ,egy szót sem szóltam.
Kapcsoltam hogy ez talán a Facebook teszt embere?Márha létezik ilyen,és azt hiszik zaklattam valakit,mert pl a bzeránsok bejelentették annál a bejegyzésnél?
Sajnos nem tudtam megkeresni mert a taiwani "lány" letiltott.

Tehát most marad a kétség hogy egyáltalán lány volt e.....?
Én esküdnék hogy az volt,de ha nem akkor ezt nagyon benéztem és egy homéroszra hittem hogy
egy számomra gyönyörű lány,amúgy teljesen hétköznapi ,nekem a szeme tetszett nagyon.És a visszafogott öntudatos kis dolgos karaktere.

Aztabetyárélet.
És mi lett volna ha én olyan ismerkedős becsapós kihasználós "csajozós" aljas hőskanmajom féle ember volnék és találkoztunk volna pl Tokió-ban hosszú levelezés után,temészetesen eszembe jutott hogy én ugyan egy lépést egy szót sem teszek és tettem soha senkivel ismerkedés ügyben de ha ő tett volna hát talán reagáltam közeledtem volna valahogy mert tényleg nagyon vonzott a karaktere.Lett volna meglepődés élőben amikor az esőben lefolyik róla a smink....:)

Egyszer volt a Wilders-nél kommenteltem a bzránsok ellen és akkor jöttek ilyen rámenős chat emberek és ismerőnek jelölések a semmiből.Hamar kapcsoltam ott is és azonnal viszsavettem minden kommentet és követést.

És volt mégegy ilyen egy elvileg lexbikális világsztárnál is a bzeránellenes kommentem után jöttek a rámenős ismerősnek jelölések.Nemszabad senki idegent jelölni.
Ezekszerint a bzránsok között sok a nagyon aljas ravasz ember.
3-ból 3 eset.

Maximálisan óvatosnak kell lenni még az ártatlan nézegetéseknél is.

De esküdnék most is hogy lány volt,semmi nem utalt az ellenkezőjére,ádámcsutkája nincs a képeken,vékony a nyaka és minden test részlete nőies,lehet a szemem előtt változott lexbikává egy lány,azután hogy mélyebben elgondolkodott a fenti buz*ránsbolygó grafikámon,korábban is mintha lett volna lány társaságában fotózott képe,na ha menthettem volna szegényt hát bennelettem volna bármilyen találkozásba életemben először,na jó másodszor,na jó harmadszor egy idegennel.Internetről másodszor lett volna ilyen eset.