2018. november 26., hétfő

A szépség egyezményes és megfizettetik

Rájöttem a nagy sportruhagyártók mint pl Adidas Nike stb hogyan árazzák be a cipellőiket.
Minnél gnómabb a látvány annál olcsóbb.
És az a cipő amihez hasonló 1987-ben volt a lábadon,tehát olyan korban amikor még nem a "más" meg az "extrém" hanem a "szép" és a "szebb" elve alapján gyártottak cipőt tehát egy ilyen cipő amire azt mondanád hogy ja ennek cipő formája van ez a klasszikus szép sportcipő extrém formák és direkt legalább 1db extrém színnel vagy mintával való elrontás nélkül,na azoknak az ára az egekben.

A nagy gyártók formálják az emberek kinézetét ,nemrég szerintem egyedül én voltam Budapesten 20 évvel ezelőtti Levis501-es fazonú farmerban,kicsit kényelemtlenül éreztem magam a csőfarmeres órmótlan hosszú formájú fehér talpú fekete sportcipős muszlim
szak-állakat imitálós homloklebenyt formáló órmótlan kocka baseballsapkás terrorista migráns kinézetű hazai és világméretű ifjúsági divat forgatagában.(szééép kerek mondat lett)

Talán ez a kettő szép klasszikus sportcipő: