2018. november 26., hétfő

Huth Gergely helyett azért mások rámutattak a lényegre

https://mediavadasz.blog.hu/2018/11/07/mi_a_tipikusan_manipulativ_a_botranyos_telekom_reklam_elemzese

Sőt még én is összefoglaltam 2 mondatban:

-aljas ravasz módon gúnyolja a nemzeteket ,propagálja a 3000km-ről a feszültségkeltő közelségbe a hétköznapi utcaszintre keveredett különbözőségeket,multikultúrát amivel a sokezer év alatt kikristályosodott nemzetektől szép érdekes utazható ezáltal a léleknek kikapcsolódást nyújtó hagyományos világ kultúráinak homogén közegű nyugalmára biztonságára rendjére ront
-aljas ravasz módon propagálja a céltalan vergődésében a figyelmet kereső és ezáltal újat és mégújabbat mutatni akaró az extrémbe majd természetszerűen a mások számára már bántóba vetemedő homoszexualitást(szexualitást) amivel a tiszta gyerekkorra és a családokra ,felnövekvő élet-utakra ront -Ez a cég is a része a nagy pojektnek azontúl hogy anyagilag támogatják és szervezik a betelepülőket ,alapesetben oda viszik a kábelTV-t és az internetet ahol még WC sincsen hogy meginduljanak a népek a vágyott világok felé