2018. november 11., vasárnap

Nem lehet megtalálni az Úszó világkupa eredményeit a magyar net-en

Hamár életemben először elkezdett érdekelni az úszás mint sport mint a többi izgalmas sport mint pl foci amiket lehet chipset idegbeteg módon ropogtatva lesni a TV-t és nézni a magyarokat és rákeresni az aktuális eredményekre,hát nem fog menni a rákeresés, magyarul egyáltalán nem fog menni külföldiül meg éppencsak nem fog menni.

Mindent lehet találni még Pamela Andersont is csak a dolgok lényegét nem.
Tegnap egy kétnapos cikket találtam ahol csak a kommentekben latolgattak valamit.
A magyar úszószövettség honlapja teljesen átláthatatlan és nem szolgál információval nem tolja a képünkbe a világ lényegét hogy HOSSZÚ éppen hogy áll a világkupán,hát nem ez az egész magyar úszás sport legfontosabb legizgalmasabb kérdése?De ez.

A FINA oldalán és a többi úszós odalon ahol kerestem a VK eredményeit úgy kezdik a cikkeket hogy "The Hungarian superstar Katinka Hosszu" de a magyar oldalon nulla,még Pekingnél tartanak valahol.

Az Origo nem szeretheti Hosszút mert mintha szándékosan félreérthetően fogalmaznának hatalmas betűkkel a főcímben hogy 1 arannyal és 1 bronzal búcsúzik Tokio-tól miközben 4 Aranyat és 3 bronzot nyert összesen.

És a Blikk sem szeretheti mert mintha gúnyolódnának azon hogy Pamela Anderson-hoz hasonlítja magát miközben ilyet gondolom ép retinával rendelkező ember nem mondhat,szerintem épp az ellenkezőjét mondhatta ha mondta egyáltalán mert a kereskedelmi médiától minden kitellik a nézettségért.Vagy kimondottan a csöcstájékra érthette és ellenkező előjellel,azért ha választatnék egy Brünhilda és egy ilyen lufiárus között én az előbbire szavazok,ennél félnék hogy kidurran valamelyik közben.Egész életemet végigkísérte gyerekkoromtól ez a név hogy Pamela Anderson így meg Pamela Anderson úgy,aztán egyszer véletlenül láttam róla egy képet és onnantól elkezdtem nem érteni a világot.Hol vagyok és mi ez amiért ezek rajonganak?Mit látnak amit én nem?Nemár hogy ez a láncdohányos sugárzó tompaságú meztelenkedő ártalom legyen a világ ideálja?Nemhinném hogy egy értelmes ember hozzá akarna hasonlóvá válni.

minek cipeli azt az úszó izét amikor nélkülük is fentmaradna a víz tetején,sőt víz lá se lehetne nyomni
tényleg hát ő a legtutibb úszómester,lehetelen a vergődő fuldoklónak a víz alá nyomnia ha mégis sikerülne valakinek utána mint a rakéta úgy lőne ki a víz alól,még egy fehér cápa se tudná lent tartani.