2019. május 12., vasárnap

Ideális évfolyamú világklasszisokat verni 1 órán belül 3 szor = Hosszú Katinka

Hiba volt a videókban,korrigálva.
















Aztabetyárélet mekkorát úszott  Hosszú Katinka.Ez a tipikus már majdnem veszít aztán feláll a hős mint a filmekben scenario.Szerintem ritka az ilyen mert Hosszú az általában aztjelenti hogy rajt/ cél,máramennyit én láttam belőle eddig.

Azthittem megint lenyomják aztán a végén nemtudom mire gondolhatott fejben amikor a 100% erőbedobás után még előhozott 10%-ot valahonnan és legyorsulta az utolsó 30 méteren a többit.
És ezek nem halcsontú kiscserkészek hanem a krémek krémje,aki itt nyer az az olimpián is fog.

A legrosszabb érzés hogy már sajnos tudom milyen lehetett ott nézni abban a hangulatban.
De rohadtul utálom hogy félrenéztem a napot,és a jegyvásárlási rendszert,ott kellett volna lennem ma is, 4(3)szer láttam volna Hosszút úszni.És már egyszer biztosan nyerni.Igen veszek egy nyomtatót mégha semmi másra nem is fogom használni csak arra hogyha reklámoznak versenyt az arénában és lesz Hosszú akkor secc perc ottermek.


FRISSÍTÉS:
IGEN EZÉRT MENTEM VOLNA TEGNAP HOGY EZT A HOSSSZÚT LÁSSAM AKI 10 perc alatt most 2 számot nyert A VILÁGELSŐKKEL VERSENYEZVE.

FRISSÍTÉS:
23 meg 25 éves tehát ideális korban lévő világklasszisokat  vert halomra 1 órán belül 3 versenyszámban....pihenés nélkül egymás után 1 órán belül,ehez kell a lélek.(meg a combi)

"csúcs ez a csaje"
Ezt a "csaje" szót a fejlett a tompa butaságot aljasságot szűrni képes befolyásolhatatlan értelmeknek már nézhető engedélyezett  éjszakai perpatvar  Győzikeshow-ból vettem ahányszor látom HK-t machinálni valamit ez a mondat hagyja el a számat,ráállt a szám a "csaje" szóra
szeme sarkában a lényeg,jól megkomponált jól balanszolt értelem,nem az én értelmem de csúcs