2019. május 12., vasárnap

HK élmény a DUNA ARÉNÁBAN

Az úszóversenyek rockkoncertek.
Az úszók meg rocksztárok.

Ez a tegnapi nap nagy felismerése.

Az úszók viszont ártalmatlanabbak mint a rocksztárok 99%-a,sőt csak kristálytiszta élményt adnak,tehát hasznosak.

A youtube-os úszóversenyeket nézve nagy fehér rendezett visszhangos neszelős susmorgós gigászi csendes térre feszített víztükörre számítottam ahol hallani ahogy megcsapkodják a combjukat az úszók beugrás előtt.
Ehelyett a "pokol bugyrai"-ba kerül az ember pontban kezdéskor beesve a székére,villany totál lekapcs,aztán a következő 1-2 órán át nincs 1db világos hely a csarnokban végig fények cikáznak mintha földönkívüli invázió készülődne minden másodpercben és ez hatásos zenével kombinálva.A hangerő miatt alapból remeg a szék és vele a gyomor de ez az alaphelyzet csak mert 1 akármilyen versenyző már tuningolja bevezeti azt a hangorkánt amit egy magyar versenyző puszta megpillantása pörget elviselhetetlen szintre.

Semmit nem túlzok,fájt a fülem az üvöltésektől a kürtöktől és a taps éles hangjától.(hazafelé a vonaton is)
Elviselhetetlen volt a magyar versenyzők első pár megjelenése.Hátmég amikor a 2 magyar nyert az a tetőfok illetve hittem hogy ennél már betegebb nem lehet a környezetem,ám Hosszú Katinka lábújjának felbukkanása a négyzetére emelte az elviselhetetlent,és finalizálta a halláskárosodásom gyanúját,még a mellettem lévő ember is tapsolni kezdett és először hallottam a hangját is....legnagyobb örömömre...

Azért a pihepuha vidéki kertiszékből felcammogni(hát persze hogy "cammogtam" az a cammogás fél nyolckor egszerre eszevesztett rohanás lett amikor kiderült hogy nincs metro szombaton a nyugatitól arrafelé,a Lehel térnél ahonnan már lett volna metro én ott persze felszálltam az üres metrópótló buszra ami oda mint végállomásra érkezett....és a sofőr végignézte ahogy beletuszkolom a jegyet a lukasztóba ,beljebb megyek,de csak utána szólt hogy ez a végállomás szálljanak le,csak a józan paraszti eszem miatt találtam meg az arénát az utolsó percekre,teljesen vakon az Árpádhídtól vágtam át az emlékezett irányba 10 percel 8 előtt ,beletörődtem hogy késni fogok de Hosszú úgyis később úszik)tehát a vidéki zöld kert idilljéből 20 év után a legbrutálisabb "koncertre" menni amit úszóversenynek álcáztak hát nekem sokkoló volt.És még arra is volt figyelmem hogy bent úgy üljek mint a cövek és nehogy felemeljem a karom mert a futásom miatt kipusztul a fél lelátó.

Jobban jártak volna ha megtartják a harmadik legfelső lelátót és inkább kiveszik minden második széksort,talán mozogni is lehetne ,talán be lehetne jutni az embernek a helyére bocsánatkérések nélkül.El se tudom képzelni mi történne vészhelyzetben,majd akkor a nyakára néznek a tervezőnek...
Ja és nem tapsolnának kürtölnének a fülembe a hátsó sorból 1000-rel.

A végén amikor terelték ki a népet oldalt az erkélyen pont megláttam a Hosszú autóját vagy inkább űrhajóját alul a parkolóban,nemlehet nem észrevenni,brutális egy gépezet.
Szerencséje hogy nem voltam közelebb bár úgysem mernék szólni hogy "Indulás előtt minimum 2 percig járatni kell minden motort hogy az olaj elérje az üzemi hőfokot ,különben sokkal jobban kopik a motor induláskor."

Nemszabadna ütemes zenét adni az úszás közben mert megzavarja a versenyzőket Hosszú üteme pl egészen más volt mint a dobok.Szerintem sík ideg volt mert nem sikerült jól debütálni ....ezért ma nagy alázás lesz ,gondolom :) kár hogy nem látom ,fogalmam nincs miért hittem azt hogy 2szer úszik szombaton és vasárnap is,4szer indul ma,ha volna nyomtatóm mennék.

Sőt most 3/4-kor azon görcsölök hogy nincs nyomtatóm és nem is tudok embert közel akit ismerek,tehát sokan azért nem mennek mert a helyszínen nem lehet jegyet átvenni,csakis nyomtatni.

Nemlehet okostelefon képernyőn vinni a jegyet?

Teltház volna.


Éjszaka nem fotóztam még  ez látszik is.