2019. május 18., szombat

Jókor voltam jó helyen

Piliscsabán lefelé mentem a "fő utcán" a járdán elöttem egy nő és 2 kisgyerek az egyik talán biciklivel a másik nagyonkicsi srác egy 3 kerekű műanyag roller elvű kismotorral.

Már ott hallottam hogy félhangosan mondja a nő hogy ez nem lesz így jó ezen nincsen fék nagyon beindulsz és húzta félre a kissrácot,aki kb 50 centi magas volt ,nemtudom talán 2 éves.

Én bőven megelőztem őket és a lejtő alján épp a posta bejárata felé indúltam amikor meghallom hogy üvölt a nő a lejtő tetején 50 méterre tőlem a lefelé eszement tempóban guruló kisgyereknek hogy álljon meg.

Mivel tudom hogy történt olyan a faluban hogy a főút melletti boltból a figyelmetlen anyukától elszakadt a kisgyerek és kifutott az útra ahol halálra gázolták és más hasonló történetekből is tudom mennyire eszetlenek az apró gyerekek ezért beálltam elé és valahogy elkaptam mielőtt legurul a 20m-re lévő főútig,picit átbillent a kormányon de a gyerekek jól tudnak esni semmi baja nem lett,sőt nevetett nagyon jókedélyű közvetlen kisgyerek volt,egyből haverkodott,mutatta milyen szuper cipője van én is mutattam az enyémet hogy nekem jobb van ...:) aztán amikor az anyja már 30m-re ért intettem neki,ő biccentett köszönöm gesztussal aztán bementem a postára.

Tehát ha nem vagyok most éppen ott ez a kis hülye  simán legurul a főútig és ki az útra,de nem is kell odáig eljutnia volt még egy kis parkoló a posta mögött onnan is kijöhetett volna akármilyen autó.

Teljesen átszelleműlten száguldott azzal a műanyag kismotorral,ahoz képest milyen apró gyerek nagyon gyorsan jött le a lejtőn teljes biztonságérzettel

Nagy felelőtlenség ennyire apró és engedetlen kisgyereket a járdán "póráz" nélkül hagyni "rollerezni",a kismotor- roller végére fel kell szerelni ilyen csörlős kutyapórázt,és máris megfékezhető