2018. december 21., péntek

Kátinká Hoszzsűű Lausanne 200m vegyes

Lényegében mint valami drogra rá lehet szokni az érzésre és a nézésre hogy egy jó kiállású szép magyar lány veri a világot.
Ennél kissebb medencét nem találtak vagy a kamera perspektíva más.Hiányolom a többi magyart,mondjuk ide kész hardverrel kell érkezni hamár valaki nevezési díjat fizet,ezekszerint a többiek nem érzik magukat elégnek,illetve Hoszzsűűt kellene ahoz otton tartani hogy nekik értelme legyen ezekre benevezni.Tévedtem volt még magyar Dudás nevű.

Kár hogy nem vezettek rá az úszásra fiatalon,gyerekként öregapám vitt úszóiskolába,ettől függetlenül mellúszásnál azóta én soha nem békacomb módon tempóztam hanem le fel,amitől sokkal gyorsabb a mellúszás.

Kiváncsi volnék milyen sportokban lehetne még eredményes az ember 43? évesen,persze nagyon fiatalos az a 43 a gyerekek 1-2 éve még sziát köszöntek nekem.
Szerintem az izmaim elegek volnának teniszhez,bár már kb 1 éve vettem észre elsőnek hogy fáradtabb vagyok,tehát egész eddig fiatal voltam?...:((