2018. december 27., csütörtök

Ma 3 apró jel mutatta a világ változását

1.A vonaton bemondják induláskor hogy a kalauz bántalmazása bűncselekmény...hopsz
2.Ruházati boltban a próbafülkék nem szétszórva vannak hanem egy helyen 1 tucat ellenőrzés alatt figyelve.

Nemtudom mióta van ez így rég vettem ruhát,illetve mindig öreganyám vette nekem(na jó 21 évesen vettem egy kapucnist,és 1 éve vettem pólókat meg 5 éve térdgatyát meg papucsot mert minősíthetetleneket kaptam ajándékba )de komoly ruha téren én eddig csak jelen voltam választani,na de azért ma megvettem életem első hosszútávú tehát minőségi farmerét egyedül (a következő 20 évre)(mivel a 20 éves farmer térdnél kikopott,az ipari újrafestés ellenére,ehez hozzá kell tenni hogy évente párszor hordtam eddig farmert)...de mire rájöttem mit jelent a 2 szám a méretnél............3szor voltam a fülkében ,már a sliccemet és a cipőfűzőmet sem kapcsoltam össze úgyis tudtam hogy mindjárt visszamegyek..


3. Ja és harmadik pontként simán betehetem hogy a farmerok a trendi farmerok lényegében bármelyik Mad-Max filmben megállnák a helyüket.Észre se venné korunk Musztafamigránspunk kinézetű tinédzsere ha a trendi márkabolt felvásárolna 20 tonna bálásruhát amit eredetileg már olajosrongynak szántak a szakadások és a kopások miatt és azt tennék ki a polcokra..