2018. december 13., csütörtök

Ha szivárványos globalista szélsőségesek ellen kősziklaként érvelsz akkor bepróbálkoznak

Egészen elképesztő hogy csupán tényleg párszor szóltam hozzá magyar interneten politikai témához egy másik néven.

És max 4-5 ször nem politikai témához,és tegnap 1db ismert magyar ember oldalához nem politikia témában,ilyet még sosem csináltam.Illetve egyszer régebben valakihez aki nem annyira ismert de ott az álcanévvel.(álcanév=facebook tiltásai matt jött létre,ugyanaz a bolygós fejléc ugyanazok a politikai bejegyzések csak más a név,előnye hogy nem kell elolvasnom / kikerülnöm félszemmel a válaszokat..és nincs személyes dolog azon a lapon.)


És azonnal bejelentkezik ismerősnek egy fekete lány álcájában egy b..ráns.

Ilyen állapotban van erkölcsileg az emberiség.

Azonnal bepróbálkoznak ha látják mennyire markánsan viszel egy liberáis b..ránsellenes véleményt.

Ez volt a Wilders oldalán való hozzászólásnál is Le Pen -nél is mindenhol ahol a véleményem része volt a szivárványos világ elleni felszólalás és jó érvelés.Utána mindig megjelent 1-2 ravasz b...ráns és kérte az ismerősnek felvételt.

Én senkit nem veszek fel ismerősnek soha.Nincs 1db ismerősöm sem bejelölve.

Vissz is vettem életem lényegében első vagy második ártalmatlan nem politikai hanem humor jellegű hozzászólásom egy magyar ismert ember facebook oldaláról mivel túl sokan nézik meg ezért túl sok ember ha ránéz a lapomra beleakad a politikai véleményembe és túl sok aljas próbákozhat közeledéssel,csak álnéven szabadna magyar oldalon bármihez is hozzászólnom.