2018. december 15., szombat

Budapest belvárosa éjszaka varázslatos

Budapest gyönyörű még a 20. századi Nokiám-on keresztül is(nekem csak formatervezett gombos telefon kell,fekete üveglap nem)
Este éjszaka utoljára BP-esten "bulizni" 20-21 évesen voltam ,idézőjel mert nem indoklom meg,már akkor is zavart az "üres" boldog emberek tömege,"üres"-et sem indoklom meg,most is pár óra után már sok lesz a harsogás nyüzsgés,alapból a tömeg a zaj a sok fény a sokféle hatás.Ráadásul teljes totális természetbeni relax csendhez a szél hangjához vagyok szokva.

Próbáltam lefotózni az öreg telefonnal az "érdekes poklot",ennyire sikerült.
Éreztem hogy vinni kellett volna a fényképezőt ki akartam menni a parlamenthez még sosem láttam politikai tüntetést közelről meg politikust sem egyet sem,megnéztem volna egy Gyurcsányt vagy Kunhalmit közelről vagy a Momentumos srácot vagy odatévedt közéleti szereplőket.

Kunhalmi tegnap ezt mondta élő adásban a könnygázról,annyira hülyén jött ki neki,a teljesen semmiből néha köhintve egyet ennyit mondott csak a másodpercek óta néma kamerába:"Ilyet még nem nyeltem"... pont.Aztán megint szünet.. És érezhető volt a levegőben hogy ő is azonnal tudta hogy ezt nem kellett volna mondania,az ATV-s Rónainak is látszott a szemén hogy elkalandozik gondolatban de visszafogta magát...:)


Sajnos annyira törte  cipő a lábamat és a cipelt csomag meg a kezemet és annyira szomjas voltam és nem találtam élelmiszerboltot ??? (bezzeg mindenféle étkezdét tucatjával nyitnak)a Hungária körút tól a Nyugati-i g menet hogy örültem ha túlélem a fogása miatt nehézzá vált csomag cipelését ezen a távon tehát ki kellett hagynom az egzotikumokat a parlamentnél.

A Hősök tere gyönyörű és mögötte az a kastély annyira jól meg van világítva dereng a tér mögött a "ködben" sajnos elfelejtettem lefotózni de úgysem látszódott volna ezen a telefonon.

Utoljára stadionoknál akkor jártam amikor a BS-t bontották,chipset ropogtatva néztem az elég béna bontógépet,sokkolóak az új 2db stadion méretei,az a nagy acél csővázas stadion nemtudom mi talán van olyan hogy új Puskás stadion?Mintha egy scifi film díszlete volna.