2018. december 27., csütörtök

Hol vannak a régi egészmogyorós csokik

Tegnap eszembe jutott hogy milyen régen ettem tipikus régimódi mogyorós csokit olyat amiben egész mogyorókat kell elropogtatni.

Ma ismét fővárosba vitt utam hát a legngyobb élelmiszeráruházra rászabadultam csoki ügyben,1db magyar klasszikus régifajta pl "piros-mogyorós" csokit sem találtam amiben egyben lett volna a mogyoró,illetve volt egy de az a Porosenko cégének terméke ezért nem vettem meg és volt 1 Milka amit megvettem,de sajnos abban össze volt törve a mogyoró és a csoki része is túl édes.És most nézem haselnuss,hogyhogy nem vettem észre hogy ez nem is az a mogyoró.

Tehát ha odaállsz a polc elé csakis a krémes dolgokat lehet találni de azt a régi kemény sötétebb de nem ét igazi csokit egész mogyoróval nem.

Porosenkófélét meg kellett volna vennem...:(