2019. március 16., szombat

Több mint elég.

Ha egy Burmai lány a facebook-on a bemutatkozás részébe azt írja be hogy "Jézus Krisztus az én királyom" asszem ez több mint elég.Innentől lehetne bányarém is(pláne hogy nem az) akkoris jó alaposan végiglapoznám.Léteznek még ilyen emberek ez "reménykeltő".Bár én már nem tudom mit jelent ez a szó,azon is túlvagyok.Nem ismerkedési szándékkal nézegetem az elém dobott ismerősöket hanem jólesik az értelem jelei mellett pl ilyet is látni.1db nőhöz se közeledtem még soha interneten.Na jó a régi iwiw társkeresőben igen 1 szer nyomtam egy bökést? és azonnal meglett az összhang virtuálusan de kihátráltam persze mivel épp HKÉ feldolgozás közben voltam.

Elég rendelni motoralkatrészt a távolkeletről és tömkelegével dobálja elém az ázsiai lányokat.
Igen valami nincs rendben a facebook Nostredamusnak képzeli magát és mindenáron próbálja kitalálni az ember érdeklődési körét.A Krisztus most stimmelt.

Hogy én hogy imádnám megtanítani a magyar nyelvet egy külföldi szerelemnek,figyelném ahogy felfogja és elámul a nyelvünk profizmusán egészen biztosan elhagyná a sajátját .