Nem sok építmény van egy vasútállomáson,de ami van abban a magyar tervező hatalmas hibákat követett el.
Lefogadom hogy németországban mivel nem Orbán embereitől sugárzik az ész az alsóbb szintekre ilyen hibák nem fordulnak elő.
-A megálló túl magas csak a függőleges esőtől véd,minden másféle kicsit is szögben érkező esőtől széltől nem.De legalább nincs árnyék...
-A padok látszólag erősek mert fémből vannak....igen hajtogatott lemezből.Már kezdenek kidőlni,mondjuk erre gondolom az éjszakai
fiatal discos suhancok rásegítenek.
-A kukák formája hívja a fiatalokat hogy ráüljenek,a kukák talapzata viszont nem ért ezzel egyet..hiába volt a sokeszű tömörvas elpusztíthatatlan konstrukció ha az alapoknál
problémák vannak és a térkőbe van becsavarozva a térkő meg homokágyban...általában kifordul kövestől.
-Van ahol akkora a hézag a peron és a vonat között hogy figyelmeztetik az utasokat.
-Nálunk kb 30 hangszóró van felszerelve a kis falusi pályaudvaron.
-Mivel nincs nagy pénznyereményes tisztasági verseny az állomások között ezért a fű mérete egyenesen arányos a lehullott csapadékkal
-A vágányok számának feltüntetését az állomásfőnökre bízták akinek legjobb barátja az alkoholos filc,olyan hogy papír formára fújni fehér festékkel ehez már érettségi kell.
-Az atombiztos alu keretbe évenként kb 1szer kellene kifüggeszteni rendesen függőlegesen a menetrendet,hát nem sikerül nekik,előtte megrágják,párszor összehajtják aztán 2 rajzszöggel 30 fokos dőlésszögben várja a következő évet.
-A padok deszkázott ülőkéje fedetlen helyen kb fél év alatt rohadt szőlőkaró színűre.Tehát kb egyszerre fog a pad is eldőlni és a deszkái is beszakadni,remélem nem alattam.
- A térkövezés erőteljes hullámformát kezd el felvenni.
-Átjutni a síneken az 50 métetes állomás két végén lehet csak,rossz vágányra érkező vonat esetén sportosnak kell lenni az átéréshez
-Piliscsabán kint van a tábla hogy az átjáró a síneken csak a peronok megközelítésére vehető igénybe.Tehát egy fél falut kettévágó sínpáron lévő egyetlen hivatalos átjárón nehogy az állomás melletti boltokba merészeljél átjutni...neadj Isten még távolabb a falu egyéb részeibe.A másik átjárót a helyiek egy régi ösvény emlékére nyitották meg nemhivatalosan az acél korlát félig leszerelésével...
-A gyalogátkelők és parkoló megközelítési járdák amennyiben nem célirányosan a helyi út és járda irányába haladnak hanem arra merőleges fordulókkal tarkítottak akkor a gyepen fognak kualakulni az útvonalak.
-Valaki üljön fel Bp nyugatinál és az első 5km-en nézzen balra,az a szemét mennyiség mindent elmond magyarországról a túristáknak a kedve is elmegy mire az Esztergomi bazilikáig elérnek...bár most volt nagy szemétszedő nap...
Ez a harmadik amit Dorog Piliscsaba közötti összesen 6 megállóban eddig láttam.Olyan a kuka teteje hogy szinte kéri hogy ráüljél,miét nem lehetett hegyesre csinálni?
Dorog átkelő,senki nem fogja elhagyni a járda piros vonalát a kék átkelőhely kedvéért.
A pad már picit balra húz....A kezem nyoma a deres padon.