2019. március 31., vasárnap

Az IKEA is Európára és a tiszta gyerekkorra ront

Ahogy a nihilista keresztényellenes LIDL nemsokára ők is tv reklámok tömkelegével vadásszák a magyar vásárlók kegyeit....hogy újra vásároljanak náluk a keresztény emberek.



www.888.hu

Úgy tűnik, a haladás bajnokainak nagyon beakadt a Veronában megrendezett 13. Családok Világkongresszusa. Nem elég, hogy a balliberális sajtómunkások egymásra licitálva gyártották a becsmérlőbbnél becsmérlőbb, néhol éppen csak a tényeket nélkülöző cikkeket, az önfeladásban az egész világot kenterbe verő svédek egyik legnagyobb multija, a könnyen összeszerelhető bútorok eladására szakosodott IKEA is hadat üzent a hagyományos családmodellnek.

A tegnapi napon a vállalat olasz nyelvű Twitter-oldalára került fel egy húsz másodperces videó, melyet a „Nem kell ahhoz konferencia, hogy tudjuk, mi a család” ajánlószöveggel láttak el.

Az IKEA a rövid propagandaanyagban a család fogalmát definiálja a maga módján, a svéd multi szerint többek között a wifi-kód ismerete és a vécé közös használata is elégséges feltétele annak, hogy családról beszélhessünk. A csattanó azonban a videó végére marad: egy leszbikus párt ábrázoló képpel, valamint azzal a konklúzióval ér véget a húsz másodpercnyi tömény agymosás, hogy ez az egész teljesen természetes.

Nem ez az első eset, hogy az IKEA társadalmilag megosztó témában nyilvánul meg, a cég magyarországi leányvállalata még 2016-ban adott ki egy vaskos katalógust, melyben az összecsukható székek és asztalok mellett elfért egy rövid okfejtés az IKEA jótékonysági szervezetének vezetőjétől, aki szerint a migránsok többsége csupán a gyermekeinek akar jobb életet, és a média hibája, hogy negatív kép alakult ki róluk a társadalomban.

Mindenesetre azon azért érdemes lenne elgondolkodni, hogy egy profitorientált multi mégis milyen jogon fogalmaz meg véleményt közéleti kérdésekben, tesz hitet olyan értékek mellett, melyek egyáltalán nem magától értetődőek.


https://twitter.com/IKEAITALIA/status/1111960030260219904