2021. szeptember 11., szombat

LENDVAI ILDIKÓ nem figyeli magát ,mit mond/gondol

Ill LIldikó se.Ahogy GyF se és a többi se.Alacsony öntudat,nulla lelki ismeret.

Kb 1-2 hónapja Lendvai Ildikó az ATV műsorában maga fölé emelte kezeit és aztmondta "Isten lássa lelkem...én nem az összefogás ellen vagyok..(vagymi) 

Próbáltam megtalálni a felvételt mindet végignéztem de nemlehetek ennyire vak tehát úgytűnik eltávolították ezt a részt.

Azért szerettem volna letölteni mert egymás mellé helyezve nemrégi kijelentésével rögtön látható a tudatosságnak az a végtelenül alacsony foka ahol a szélsőliberális oldal vegetál.

Arra se képes figyelni hogy mit mond,egyszer ezt másszor azt szimplán ösztönösen.

 Ezt is ő mondta korábban,eddig jutott ,200 évesen sem ismerte fel a világ rendjét forrását:

..A pápát nem nekem kell megvédeni, nem vagyok hívő, csak tisztelem a pápa békés és szeretetteljes "forradalmát", hitét a szociális igazságban, a segítésben, a megértésben és a megbocsátásban. De hol vannak, akiknek kell?...