2021. április 1., csütörtök

Dühöngő őrült kéreget a westend előtt

 Amikor dobálóznak pl Orbánra a skizofrén szóval utána kellene olvasniuk mi is az hiszen az egy

brutálisan megnyílvánuló látható elmebetegség ,a diliházas tipikus magukban hintázó és néha üvöltözve rohangáló őrültek na ők a skizofrénok nem az Orbán,én most látram először élőben ilyet,

Vártam valakire közben volt egy pillanat amikor a tér egyik sarkából a peronok felöl egy ott álló várakozó irányából jött egy írtózatosan hangos embertelen "cigányokat" emlegető káromkodás foszlány,nem láttam ki üvöltött,semmi jelét nem mutatta semmi egy balhénak,nem is értettem,mert ennyi volt csak 1 másodperc,aztán látok egy igénytelen(otthon téblábolós) tipusú melegítőnadrágos ,fekete szétgombolt kabát-inges alatta talán mégegy kockás inges amolyan Kienu Reves fazonú  18-30 éves kicsit latinós-an izzadt lebarnult arcú fekete rövidhajú szemű fazont aki határozott léptekkel odaballag odahajol egy ülő emberhez és megszólítja,és mintha itt is lett volna egy hangos káromkodás de nem arra figyeltem már,

később látom hogy felém közeledik,de először mintha nem hozzám jönne hanem a másik emberhez mellettem lépett és kezdett beszéln,majd felém lép, néz és mindenféle megszólítás nélkül mintha imát mormolna teljesen tónustalanul(ez egy jellemző)halkan elkezdett beszélni hozzám mereven agresszíven nézve előre,mintha muszájból hadarna,mintha az egyik szeme vak lett volna és vmi kékes hártya rajta,közelebb kellett hajolnom hogy értsek belőle vmit.

Egyszerűen nem hallottam és értettem jól mit mond mert részben logikátlan összevisszaság volt,vmi telefonkártyára kell pénz neki vagymi,

mondom az aprómat a zsebemből azt odaadom,biztos volt 500 Ft,annyira embertelenül mereven nézett és összevissza beszélt hogy zavaromban még én köszöntem meg amikor odaadtam a pénzt,és ekkor mindenféle elköszönés nélkül ellépett határozottan lóbálva kezét lábát 6 lépést, háttal volt már nekem távolodott a tér közepére és egy ordenálé agresszív éles hangos valami covid-al kapcsolatos "krva...dgdgdg covid baaafsf"  k-romkodást üvöltött embertelen ördögi hangos állatias mély tónusban de mozdulatlan merevséggel távolodás közben.

Na ez a totális elmebeteg egyik pillanatban ilyen a másikban egy állattá változik.

És ezt hagyják a rendőrök az utcán Budapest központjában kéregetni?