2021. április 4., vasárnap

A LAKOSSÁG SZTEM A SZÚRÁSTÓL FÉL

 Gyerekként ez természetes,felnőttként úgy lehet felülkerekedni rajta hogy megértjük mi történik.

Egy hajszál vékony(korszerű fecskendők) fém test lerombol pár10ezer újratermelődő sejtet ahogyan közöttük furakszik előre és közben a lélek vezérelte agynak visszajelzést küld csípő érzés formájában.

És ha szerencsénk van mint ahogy nekem az volt akkor a SZÓ LEGSZOROSABB ÉRTELMÉBEN SZÓ SZERINT SEMMIT NEM ÉRZÜNK BELŐLE.

A nővér mondta hogy kész vagyunk különben nem vettem észre.

Hogy nézzük e vagy ne nézzük:

Én elterveztem hogy nézni fogom ahogy behatol a tű a húsba hiszen ha tudom milyen ártalmatlan folyamat  történik akkor ez egy perverz kíváncsisággal ér fel hogy figyeljem mit érzek közbem.

Annyiszor piszkáltam már ki üvegszilánkot tüskét mélyen a talpamból tűvel hogy ez teljesen ugyanaz kellene legyen de mégis egy tüske kiszedése sokszorosan érezhetőbb.

Ha nem néznénk oda csak várnánk a szúrást az jóval több feszültséget termel,szimplán tudatosan tudjuk mit várunk és nézzük a párezer sejt pusztulását.

Aztán mégsem néztem de szerencsém volt TOTÁL SEMMIT nem éreztem.