2019. június 21., péntek

Tud fájni a szembejutó fény

Már értem hogy miért kötözték be régebben a karcsiszemüveges kisgyerekek egyik szemét(bár azt valami látáskorrekció miatt tették) vagy szemsérülések után miért kell az óvatos levétel és napszemüveg,nemhittem volna hogy tud fájni a fény,valami történt az egyik szememmel és tegnap jött elő ,begyulladt és patakokban könnyeztem,alvás után összeragadt a szemem, mintha allergia volna,vagy magcsípte egy szúnyog rémlik,vagy üvegszálas hőszigetelés körül munkálkodtam és onnan egy mikroszál,(mostantól szigorúan mindig szemüvegben nézek fel rá)nem tudtam reggel kimenni a fényre mert maga a fény változása megjelenése erősödése ahogy árnyékra majd fényes részre néztem szabályosan szinte elviselhetetlen  fájdalmat generált a szemben.Két napszemüvegben vittem sétálni a kutyát estefelé.