2017. november 17., péntek

Új favorit a hallóhatáron FR David

Olyan nagyon kevés igazi zene van a drogos apokalipszis közepette,alig tudok.
Végre találtam egy tiszta eredetit.Rémlik hogy talán korábban már megtaláltam olyan ismerős.
Teljesen véletlenül botlottam bele egy videó alatt szólt a háttérben és feltüntették a nevét.
Rögtön tudtam hogy ki a figura van egy sokat mondó világslágere.

Persze muszáj elmondanom hogy ez sem arról szó amiről a zenének kellene elsősorban de van aki veszi a bátorságot és szerelmes maszalgot ordibál,én képtelen lennék rá.Nem is értem miért csinálják,rajongókat szerezni,ismerkedni?Minek?Nem halálközeli élményes emberekkel minek?Tiniket becsapni kihazsnálni?Mint az aljas ravasz ideális popsztárok?
Kész szerencse hogy csak addig tud rám hatni az ilyen eredeti zene ameddig akarom,jó nosztalgiázni az érzelmekkel aztán visszatérni a rideg valóságba.

És ki érti ezkeket a zenéket?
SENKI.
Hány db halálközeli élményt megélt ember lehet a Földön?
100?1000?10000?
Kb 1 éve jöhettem rá hogy soha az életbe nem találkozhattam volna egyel sem teljesen maximálisan kizárt,hihetetlen szerencse kellett volna hozzá,még ha kerestem volna sem,pláne magamhoz hasonló fizikummal/tekintettel/értelemmel ebbe bele kell törődni.
Már bele van.

Abszolute favorit,olyan könnyű lenne csinálni ilyesmit,de ki akar nevetségessé válni,senki.
Sokkal fontosabb témák is vannak.Ha egyszer majd nagyon ráérek azért csinálok párat van egy tucat ötletem.