2017. november 25., szombat

Avtoradio vs napi szinten őrjöngve rohanó Londoniak

Utoljára koncerten a 2x évesen voltam JMJarre-on vagy MikeOldfield-en és nemhittem volna hogy ha betévedek CCCatch honlapjára akkor 5 perc múlva már nézni fogom élőben az orosz avtoradió koncertet teljes képernyőn.

Igaz én kerestem meg a google-al de hamar megtaláltam.

Fogalmam nincs a mostani koncerteket közvetítik e élőben az internet miatt de úgysejtem nem.

Na de most félszemmel a TV-t néztem az euronews-ot ahol épp egy olyan képsor futott ahol emberek fejvesztve rohannak Londonban az újabb terrortámadásszerű esemény elöl.

Aztán visszafordultam a monitor felé ahol Moszkvában 20 ezer ember békésen hallgat egy hatalmas koncertet és amit több millió embernek HD-ban közvetítenek.

Automatice felállítja amgában az ember az ellentétpárt.
Vannak az állandóan higgadt megfontolt átgondolt csupa előremutató békés hasznos emberi dolgot mondó hagyományosan élő és végre szabadon élő oroszok és van ez a fékevesztetté vált nyugat Európa ahol az idősödő céltalan életű Istentelenné vált a legnagyobb szélsőségbe vetemedett anarchista buz...ánsok akik úgy gondolták értelmetlen haláluk előtt a végletekig viszik a világ élvezetét és kihúzzák az emberiség lába alól a talajt.

Szóval jó volt nézni ezt a koncertet,CCCatch meg csodaszép és szerintem állapotos,lesz kis CCcatch :) vagy nagyon sok sütit evett...