2017. október 14., szombat

A facebook vagy egy szimpla akárki(Dublinból vagy nem) be akar törtni a gépemre

következtetések egy aljasságra:

Ez kb 2 napja volt:

-Lényegében semmilyen facebook-os tevékenységet nem folytatok,néhány oldalt olvastam néha,emberek oldalát megnézem néha,semmi mást nem csináltam sohasem
-1-2 elfeledett magyar filmnek kreáltam wikipedián alapuló bemutató oldalt(az egyiket indiaiak nagyon szeretik...?)
-Angela Merkelt kommentálom néha ,letiltás után más nevekkel is,már vagy 1 éve
-Azóta néha internetre csatlakozás után pár percel probléma van a kapcsolattal,mint valami procedúra a bejelentkezésem után
-Most a választások alatt megint letiltottak aztán engedélyeztek
-Elkezdtem 1-2 szer "tetszett" jelzést adni egy  lényegében szélsőliberális ismert ember fényképeire
-Elkezdtem viszonylag aktívan többször hozzászólni egy nemzetközi fórumon
-A "facebook szerint lehetséges" ismerősök között észrevettem egy szándékos manővert amivel próbáltak hatni felém
-Majd mivel rájuk se néztem elkezdtek ismerősnek jelölni vadidegen emberek
 -Legutoljára egy Ahmed nevűvel próbálkoztak
-Majd pár napra rá egyik napról a másikra megszűnt a keresőmezőm alapvető működése amivel a korábban meglátogatott linkekre tudtam ugrani és láttam a kis fényképen hogy van e változás,már nincsenek kis fényképek se linkek,csak keresőszavak ami után hosszasan kell megtalálnom az adott oldalt a találatok között,a probléma ismert a facebook előtt sokan beszélnek róla a facebook nem reagál senkinek
-Jeleztem a problémát a Facebook felé
-1-2 napra rá ma már alig tudtam belépni a facebook-ra teljesen "lefogja" a gépemet
-Megnézve a tűzfal riasztásait kiderült miért nem
-Teljesen nem értek a témához de ha azt tapasztalom hogy az oldal extrém módon bizonytalan tudom hogy a háttérben történik valami ,valamit számol a gép vagy blokkol tehát el  van foglalva valamivel,valami nem úgy működik a facebook-kal ahogyan kellene
-Megnéztem a tűzfal riasztásait és pontosan akkor látom a sikertelen bejövő kapcsolat próbálkozásokat
amikor a problémák voltak,Dublini az IP,de ez nem jelent semmit úgytudom,azt akármire lehet változtatni
-Aznap több órán át a facebookra történő belépés után történtek a betörési próbákozások


A facebook fejlécében ugyanez a fejléc van mint itt,és egy nagy újságcikk válogatás Angela Merkel és a globalista erők összefüggéseiről a kezdeteketől ahogyan beindult a menekültválság.

Tehát a logika azt diktálja hogy miután bejelentettem a kereső mező hibáját,egy facebook ember észrevette a politikai irányúltságomat és rögtön valamiféle manipuláció indúlt meg a gépem irányába

Közben tudom hogy a blog-ot rendszeresen milyen országokból nézik meg.
Portugáliában van valamilyen közponja a globalista erőknek vagy ott megy ki az Európai internet tenger alatti vezetékének egyik ága és arra van rácsatlakozva egy figyelő rendszer