-telekommunikációs összekapcsoltság teljes kifejlődése
-mindenki számára elérhető audio-vizuális filmkészítés(tehát nem kell pénzt áldozni egy filmre
nem kel életéveket áldozni egy filmre,ezért az indíttatás sem fontos,nincsenek élethosszon át felgyülemlett mondanivalók.Öncélú magamutogatás ismertségszerzés,pénzszerzés ,aljas célzatú tömegbefolyásolás a motiváció.
-A közönség megszerzése miatt akárcsak a kereskedelmi médiák úgy a filmek is újat és még újabbat akarnak mutatni ahogyan a médiák élén álló homo..ális a gyermeknevelés boldogsága nélkül céltalanul vergődő a magamutogatásban az állandó újat és még újabbat mutatásban boldogságot kereső ember.És ahogyan a homo..ális ember és a kereskedelmi TV csatornái úgy a filmek is az újat és még újabbat mutatás miatt a közönség szerezés miatt belevetemednek először az extrémbe majd a bántóba.
Az extrém első lépése a szokatlanul erős audovizuális effektek a hatás megnövelése érdekében.
Keveset godolkodó lelki ismerettel nem megÁLDOTT tehát a lelkéről mit sem tudó,nem öntudatos vagy inkább alacsony öntudatú, vélhetőleg ösztönösebb ember nem fog egy film vagy a tv reklámok nézése közben elgondolkodni azon mit lát és azon se hogy milyen hatással van a lelkére a fizikai test ingereivel összekötött lelkére az amit lát.
Pedig ha elgondolkodna rájönne hogy pl a tv reklámok 99%-át és a benne szereplő termékek 99%-át már olyan emberek tervezik akik nem kedvesek akarnak lenni,nem adni akarnak valami szerethetőt,nem szimplán elmesélni akarnak valamit,nem akarnak csendet és nyugalmat.
Hanem mindennek az ellenkezőjét akarják,csakis eladni akarnak és jól tudják már hogy ehez a reklám hatása alá kell vonni az ösztönösebb embert.A legösztönlényebb ember a gyerek onnan a skála felfelé a lélek ki van rajzolva az arcra.
Lelki ismeretes/öntudatos Istenes komplex világképel rendelkező ember eljut ezekig a gondolatokig és onnantól zavarni fogja a minden egyes reklámban hallható saját zene.
Azért mert tudja hogy a zene hat az érzékszervekre és ingert küld az agyba/lélekbe.
Az egymás után következő sokféle zene ugyanolyan hatással van egy öntudatos érzékeny lelki ismeretes emberre mint az a vásári hinta ami összevissza forog.
Fizikálisan gyomorforgató.
-És a filmek audio vizuális extremitásai után(mint korai zeneipar disco zene videóklippjeiben a vilogó háttér villogó elcsúszó képkockák stb)
-Jön a tartalom extremitása,új és még újabb témák,új és még újabb viselkedések
A téma amivel meg lehet nyerni a felnőtt nézőt is hátmég a fiatalságot az a sze...alitás.
-A jelenlegi filmekben már lassan tetőpontjára ér az audiovizuálisan bántó extremitás és a tartalmilag is bántó extremitás.Erőszakos hangos bevillanó effektusok ostoba díszr..acok és hőskanok.
-És ami eltűnik az az Istenfélő tiszta csendes szerény halkszavú minden mondatára és a kiváltott hatásra a gyerekekre lelki-ismeretesen odafigyelő ember.
-A világot kevés gondolatú Istentelen elvetemedett ocsmány bűnöző lelkek vezetik papok apácák üdvözültek helyett.
Ez az egész a 888.hu-n látott legújabb magyar filmről jutott eszembe,ami bár témában valami történelmi időket idéz,az összevágott előzetes mégis olyan mint a pokol,bántó audiovizuális effektek,hőskanok és dísz..bancok.
Még a kommunizmusban is Istenes filmeket csináltak amit akráki megnézhet soha sem fog kárára válni senkinek sem.