2017. február 17., péntek

A Facebook és a pókhasú Holland b...ránsok inváziója

Eddigi összes facebook tevékenységem:

-Nincsenek ismerősök jelölve a facebook-on
-2 levelet váltottam eddig a facebook-on valamikor 2010 ben sacc
-1 chat-elést folytattam alkatrész ügyben
-Semmiféle közösségi tevékenységet nem folytattam kb 2016 nyaráig
-Onnantól kommentáltam párszor Angela Merkel fórumán
--------------------------

kb fél éve véletlenül rámentem egy Taiwani hölgy /lány oldalára kb énkorombeli lehet,egy teljesen hétköznapi visszafogott egyszerű jelenség,de a tekintetéből valami egészen extra nyugalom sugárzik,egyszerűen magával ragadó az egész arca és a szeme,többször visszanéztem a lapjára unalmamban érdekes világ van arrafelé,Japánba jár át dolgozni ,és mintha tudná hogy néha megnézem kezdett olyan képeket feltölteni amivel utalt rám az én facebook oldalamra,volt hogy egymás utáni napokon megnéztem és mindig csinált valami utalást aztán pl valami automtából vagy alkalmazásból küldhetett fel a facebookjára egy olyan képet amit az alkalmazás generált számára és amin egy túl szép nőként volt megjelenítve,persze irreálisan teljesen más arcal,mellette az eredeti fotójával,aztán egy utána lévő bejegyzésben nagyon maga alatt volt,ekkor életemben először rányomtam a tetszik gombra egy vadidegen ember egyik fotójánál.Teljes nyugalomban hiszen úgysem fogunk semmiféle kontaktusba keveredni,ahoz elég messze van,meg én nekem amúgysem kellene hétköznapi ember ha egyszer társkeresésbe kezdek csakis halálközeli élményt tapasztalást megéltel állnék szóba,de megsajnáltam jelezni akartam hogy szerintem alapból is szép.Ez volt kb pár hete.


------------
-Aztán nemrég kb 1 hónapja hozzászóltam Marine Le Pen fórumához és "kedveltem" a bejegyzéseit csakhogy a támogatói körét növeljem
-Majd kb 1 hete Donald Trump fórumához is hozzászóltam és követve "kedveltem" a bejegyzéseit csakhogy a támogatói körét növeljem
-kb 1 hete hozzászóltam ugyanazt az MSZP,A VONA,és a DK fórumára majd kitöröltem
-k 1 hete a Wilders-et isa követem és "kedveltem" a bejegyzéset csakhogy növeljem a támogatóinak számát


-------------------------

Minden esetben ugyanez a fenti kép van a facebook oldalam fejlécén is.

Tehát a fentiek ismeretében ma és tegnap 2db hom..ális akart bejelölni ismerősnek.
Az egyik egy Kínai lány képében 2db magazinfotó szerűen tökéletes képpel,feszülős ruhában,jobban ráadva a fényerőt a képernyőre ránéztem a lábaközére nem e valami transzv...tita és nem tudtam eldönteni mi van ott.Francia neve volt az illetőnek,és mintha férfi név lenne az első neve.

Letiltottam mert gyanus.De amúgysem senkit nem veszek fel ismerősnek.

Aztán ma látszatra egy holland "öreg nő" jelölt be ,de jobban megnézve a többi képét ez is valami bzráns,kis zokni betűrve a melléhez akárcsak az előzőnek.De ez valami rettenetes öreg rút pocakos.Fotói közt a szivárványos szerelem éljenzése.

Ezt is letiltottam.

A következtetésem az hogy senki nem tudhatta hogy én egyszer 1db Taiwani/=Kínai(a Taiwaniak békésebb arcúak azt olvastam) tünemény 1db fotójára TETSZIK-et nyomtam,ilyet senki nem tudhat csak a facebook és a titkosszolgálatok.

Tehát az engem bejelölő nagyon gyanus Kínai lány képében jelentkező idegennek ezt tudnia kellett.És mivel a rögtön rákövetkező öreg bzráns egy Holland/svéd? volt ezért feltételezhetem hogy a Wilders egyik bejegyzésének TETSZIK listájában látták meg a nevem és a fenti szivárványellenes logómat.

De nem tudhatták a Taiwani lányt.És mégis tudták mert a Kína lánnyal/vagy megtévesztésig lány szerű transzv...tával próbálkoztak.

A végkövetkleztetés az hogy vagy valaki a fiókomba belépett(facebook másnap új telefonszámot kért?) és tudta hogy 1db TETSZIK-et nyomtam egy Taiwani lány felé, vagy Hollandiában a titkosszolgálatok tevékenyen részt vesznek mindennemű a szivárványos társadalom ellenes ember megfigyelésében megkörnyékezésében.

És ez nem üldöztetési mánia.
A német Merkeli vagy Frauke Petry lapok idején soha nem jött ilyen aljas közeledés csak amikor az amerikai fórumra vagy a Francia fórumra vagy a velejéig romlott Holland kormány ellenzéki vezetőjének nyomtam pár like-ot.

Természetesen azonnal töröltem minden hozzászólást Trump-nál Le Pen-nél és Wilders-es like-okat.És a kedvencek közül is töröltem őket.Persze más sem hiányzik nekem mint hogy pókhasú Holland Francia transz...titák bzerálják a facebookomat.