2017. január 14., szombat

szokásos parajelenség

Tegnap kezdődött a szokásos "szomszédok" tv adagom amit én már teával kajával az ágyban várok és elgondoklkodtam hogy a világ legszuperebb dolgai között lehet az az esemény amikor valaki a szerelmével együtt ágyból tévézik és pl nézi a szomszédok c sorozatot :) és közben még eszünk is és teázunk.
Nekem mlég nem volt ilyenben sem részem de azért el tudom képzelni hogy ez maga a totál idill egyik fajtája.

Erre amikor éppen ezt gondoltam a "szomnszédok"-ban a tini Ábel Anita (Julcsi) és barátja éppen felmosták a lépcsőházat és elmondták a gondnoknak vagy egymásnak hogy Julcsi pl TV-re gyűjt a családnak(naív gyermeki vágy hiszen 1987-ben játszódnak az első részek) és elmondta még hogy "mert a TV összehozza a családot esténként a család körbeüli és együttvannak stb,..."

Tehát az én együtt ágyból TV-zős vágyaimra jött azonnal a Julcsi együtt TV-zős vágyakozása a filmben.

Soha nem szoktam ilyesmin gondolkodni csak most s soha nem szoktak ilyen spéci egyedi témáról beszélni a Tv-ben csak most.

Elég nagy parajelenség. :)