2017. január 19., csütörtök

LEKVÁR-REKLÁM

Soha nem ettem lekváros kenyeret,hiába volt állandóan a rokonság minden szintjéről származó ezerféle házi lekvár a környezetemben.

Csak annyit tudtam hogy gyerekkoromban a szocializmusban kb egyszer vettem lekvárt boltban apró kis dobozban és hogy az finom volt vagy lehet hogy a MALÉV gépen kaptunk és én ezt a bolti lekvár jelenséget gyári lekvárnak neveztem el ha lehet csak ilyet akartam volna de mivel nem vásárolok élelmiszert ezért ettem az amúgy finom házi lekvárokat pl túrógombóchoz szilvásgombóchoz stb...

Ámde nemrég megláttam egy dzsem állagú sütéshez használt nagy dobozos lekvárt a konyhában és megkóstolva azonnal tudtam hogy na ez a tipikus atomfinom homogén állagú "gyári lekvár."

Akármilyen szárazabb süteményre rákenem és ha nincs mire rájöttem hogy a lekváros kenyér is egy finom étel,ezzel.


De sajnos mától drasztikusabb fogyókúrába(=féltányér) kezdtem mert megtaláltam a 2010-es fotóimat...
Ez a lekvár abbahagyhatatlanul finom.45%-a sárgabarack a többi víz meg stb,de nincs benne káros anyag asszem.