2016. október 7., péntek

Frauke Petry már nagyon szimpatikus :)

Miközben ezt a bejegyzést írtam gondoltam nem fog történni semmi még befejezem ,erre 2db gólt nem láttam,most erre mit mondjak ez már szándékos kibszás.
FRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG
http://lovasistvan.hu/2016/10/07/tegnap-ota-az-eu-nak-uj-hatarvedelmi-szervezete-van-mikent-keresi-magat-gennyesre-soros-a-migransokon/
Thomas Strobl, a (Merkel-féle) CDU párt elnöke, Baden-Württemberg tartomány belügyminisztere az AfD pártot „a Nyugat árulójának” nevezte és annak elnöknőjét, Frauke Petryt súlyosan bírálta, amiért Petry a migránsokról „az afro-arab világ lumpenproletariátusaként” beszélt és azt mondta, abszolút nem hatja meg, ha Németország színes, tarka mivoltáról beszélnek, mert egy „trágyadomb is tarka”.

Nagyon jól sikerült fotója ez,az energikus céltudatos.
És nekem már tetszik is nagyon extra arca van,nem az én tekintetem és arcom de sejtem miféle értelem és habitus és tetszik.Igazi harcos fitt gondolkodó nagyon összeszedett kontrollált öntudatos kőkemény nő.