2016. október 23., vasárnap

Egerészkedés Szin Szinátri mérnökmacskával

Történt hogy 1 égériusz bejutott a szobába végifutott elöttem az ágyon.
SzinSzinátri Charlie kiccen ügynök épp a közelben tartózkodott ezért beinvitáltam és akcióba lendültünk.
Elsőnek nem értette miért nem mehet ki a szobából,aztán amikor látta hogy mindent  felforgatok már kezdte kapizsgálni hogy valamit keresek és ő is kell nekem ehez.

(Megjegyzem érzékeltetve az értelmet hogy Charlie kiccen Szimba hétmérföldes szin szinátri ügynökmacska vezényszóra pacsit ad,ajtókat magától nyitja)

Amikor az ágybetéteket pakoltam és őt feltettem az ágyra és megmerevedve maradtam 1m-re az ágytól és teljesen beült a nagy csend akkor már értette hogy figyelnie kell keresni neki is valamit.
Elkezdett szagolászni lépkedni azágyon majd rámnézett mint aki kérdezi ,"megvan" "folytathatom"?
Én csak a fejemmel biccentettem és folytatta,majd megint rámnézett "folytathatom?",megint biccentettem hogy igen oké mehet és megint folytatta,ezt mégegyszer eljátszotta.
Tisztán érezhető volt a levegőben hogy pontosan tudja miről van szó hogy most komoly vadászat van és én egeret keresek azt aminek ő a szagát érzi.
Teljes összhang állt be ember és  macska között a közös ellenség ellen összefogva.

Amikor már az egész szobát átforgattam akkor újra az egér első meglátásának helye felé kaptam a földön álló computerhez a mögé néztem be és ott lébecolt a ravasz egér.Macska ekkor már követte minden mozdulatomt és mellettem ülve látta az egeret mire bevetette magát a computer háza és a fal közötti résbe,nem tudott megfordulni.Az egér a gép alatt kijött felém  de én visszazavartam ,úgylátszik elfelejtette az ott lesben álló macskát aki a kábelek között csapkodva másodpercek alatt elkapta majd kihátrálva szépen előjött a PC mögül szájában a bestiával.

Nyitottam az ajtót és már vitte is ki mutogatni a többieknek.

Amikor pár hónapja is betévedt egy egér azt a humánus csapdával fogtam el élve de most nem sajnáltam.