2016. május 25., szerda

Napi humor

Rákerestem a "Torino-i ló" c magyar művészfilmre,no nem azért mert én nyűvészfilmeket szoktam nézni,sohasem,kerülök minden filmet és plakátot és zenét és tv műsort és rádióadást és minden egyéb olyan internetes tartalmat amiről előre tudom miféleképpen akar hatni,ezt nevezik tudatosságnak de a lelki ismeret jobban tetszik.

Tudom sejtem  ki miféle első ránézésre de legalábbis a képességeit tudom.
Tudom ki hogyan akar hatni rám.
A film tervezője egy copfos liberális,ennyi nekem elég is.

Rádásul aki ilyen értelemért rajong mint Nietche és mindenféle zavarodott zagyvaságért...Jézus helyett és a halálközeli élményt elmesélt emberek beszámolói helyett azon én keresztülnézek szimplán.

Ennél a filmnél kimondottan a táj miatt nézném meg mivel kedvenc kutyasétáltató tájamon vették fel,ott ültem és néztem a forgatást el is küldtek mert benne voltam a képben.


Szóval rákerestem és találtam 1db velős véleményt :)))

Egy alkalommal végignéztem,nem tudtam igazán követni az alkotó művészi szárnyalását.Egy kis Mahler zenét hozzáadva akár vallatni is lehetne vele. 


Itt lehet megnézni a teljes filmet.


A filmben ábrázolt sötét mocsok a valóságban eképpen fest:



Na most hogy nagyvonalakban áttekertem a filmet persze gondosan ügyelve rá hogy az amúgy beszéd nélküli filmben lévő 1-2 db beszélős bölcselkedő okoskodó részt kihagyjam most azt kell mondjam hogy egy téli magányos éjszakán megnézném és tetszene de azt is el kell mondjam hogy csak az az ember csinál ilyen sötét hangulatú filmet aki fél a haláltól mert nem tudja hogy tovább élünk és Jézus vár a menyországban.