2016. május 22., vasárnap

Minden bütykölő rémálma

Nem sokszor történik az emberrel olyan iszonyatos állapot amit pl egy 10 centis menetes csavar fejének leszakadása okoz meghúzás közben,ráadásul ha egy frissen körültekintően csillivilli módon felszerelt hengerfejbe törik bele,ráadásul a hengerbe is bele volt tekerve az alja.
A csavar házibarkács volt de nem én csináltam,én is csináltam ilyet nemrég de azt nem fogom felhasználni ezekután,inkább 5-ödjére is elmegyek csavart venni.

Nagyon hasznos és emgfontolandó jótanács,ne kísérletezzünk ki tudja milyen keménységű anyagból készült csavarral még a legártalmatlanabb helyekre sem érdemes ilyet tenni.10NM-ert sem viselt el.

Nem estem kétségbe de azért elmormoltam egy imát.
Vágtam bele egy hornyot aztán 5 percig válogattam a pontosan bele illő csavarhúzót és kitekertem de soha többet nem szeretném ezt az érzést átélni.


(a képen a lánfeszítő előtti hengerfej peremet az előző tulaj gyalulta le de nem vészes nem is lehet másképp lazítani a feszítőn csak az oda támasztott csavarhúzóval)