2016. május 22., vasárnap

AZ UFO-k mindenekelőtt angolul beszéltetnék az emberiséget akár a birkákat

A magyar nyelv-ről semmi tudományos könyvet nem olvastam egyszer belekaptam egy irományba amiben az ősiségének bizonyítékát taglalták,most pár napja eszembejutott a téna és nemtudom olvashattam e arról amire most magamtól rájöttem.

Az oké hogy a KÖR formát jelentő szóból származó további szavak micsoda extra egy tőről fakadó a fizikalitás logikájával képeznek további szavakat mint
KÖR KEREK KERíT KERT(körbe kerített) KARIKA KARIMA KALAP(kör alap) KAS KERÉK KÖRÖZÖTT ÉTEL(körözve keverik)
KÖRTE(kör alakú de kis fej szerű felsőrésszel emberre rád TE rád hasonlító gyümölcs)
KEMENCE, KÖTÉL(kerekre tekerve tárolva),KERTEL(óvatosan körbejár egy téma körül)
KENGYEL KAZAL KANTÁR KALENDÁRIUM (legendárium körbe körbe évről évre)
stb....

És itt továbbgondoltam a KERíT fogalmát amiben a hosszú í-s rész logikájára jöttem rá,ezzel a hosszú í-vel az elhúzódó folyamat valaminek a kihúzása elhúzása elnyújtása van ábrázolva pl:
TERíT -és közben kihúzzák a terítőt
íJ-at kihúzza az ember
KERíT itt kihúzzák a lovakat körbe kerítő zsinórt
ÁSíT húzza az ember a száját elnyújtott mozdulat elnyútott a folyamat
TAKARíT,BOLDOGíT,SÁNTíT,HAJLíT,SANDíT stb stb mindnél egy elhúzódó cselekvés elhúzódó folyamat van leírva,még a láb hosszan tartó húzása is ide tartozik


Tehát ha én pár percnyi gondolkodással is észreveszek egy ilyen a nyelv ősiségét bizonyító a fizikalitás a tapasztalt környezet logikáját követve önmagából kifejlődő jelenséget akkor képzelem hogy akik egy életen át ezzel foglalkoznak mire jutottak már.

Majd néha még járatom rajta az eszem mert lefogadom hogy szavaink szótagjaink kivétel nélkül a tapasztalásból logikusan egymás után fejlődtek ki.


És most nézzük meg az angolt ezt a vérprimitív nyelvet tényleg az kell a világnak hogy ez a fejletlen a létezést a gondolkodást ennyire logikátlanul durván sarkosan tompán kifejező nyelven gondolkodjon az emberiség?

Az ANGOL nyelv elterjedése és vele együtt az embriség elbutulása egyedül egy esetleges földönkívüli fajnak lehet érdeke vagy valami az emebriségre rontó egyéb akaratnak.