2020. augusztus 20., csütörtök

AHÁNYSZOR ELÉMKERÜL ÉS MEGLÁTOM MEG KELL HALLGASSAM

EGYSZERŰEN TÖKÉLETES

AZ "R" BETŰT PÖRGETŐ LEGFIATALABB CSAJSZIT IMÁDOM NAGYON LELKES




"Rizamyn"
Hálás vagyok
Hálás vagyok a szabad nemzetem öregjeinek
Hálás vagyok a végtelen sztyeppém farkasainak
Boldog vagyok és hálás
A szellem tökéletessége olyan hatalmas mindenfelé
Hősök születnek a nemzet kertjébe hatalmasak és erősek mint a dromedárok (tevefajta)
Minden feltevés igazolódott
Az ő kék zászlójuk az égbe emelkedik
Soha nem törik meg a remény
Ők soha nem haboznak ha küzdeni kell
Az őseik egyetlen csatakiáltássá alakulnak
soha nem hagynak lehetőséget az ellenségnek
kíméletlenül védelmezik a sztyeppét és a veszélyben lévő életüket
hatalmasak mint a hegyek
Az elődeik útját követik
Ők csillagokká és ragyogássá válnak az égen
Amikor a fenségességüket látod
az a soha meg nem haló hitük tüze
Büszke vagyok a fiúkra hogy sosem adják fel a méltóságukat
Sosem térnek le az őszinteség útjáról,ők hatalmasak
Sosem függnek senkitől,a szívük szabad
Harmóniában a dübörgéssel
A Kazakok büszkék a fiaikra
Óriási áhitat töri meg a hajnalt
A fiúk akik a hatalmas országban születtek
Ugranak előre és kiáltják " az én országom"
Az aranyszárnyú sas-aink
Ott nem lesz többé megkötve a szárnyalásuk
Minden küzdelmet megnyernek
Mindegyikük egy oroszlán