2020. augusztus 27., csütörtök

2020 a darázscsípés éve

kb 4-6 évenként 1szer szoktak megcsípni de idén kb 4szer csíptek meg és vagy 10 csípést adtak le.

És a 2 legrémisztőbb helyen is megcsíptek.

Az egyik amikor a csattos szandál és a talpam közé került vagy dongó vagy méh vagy darázs
és 10 másodpercig tartott mire ki tudtam kapcsolni a holt egyszerű csattot(agyontaposhattam volna de nem tettem) közben vagy 4szer csípte meg a talpam ami után szinte nem tudtam ráállni és még haza kellett érnem sok km gyaloglással,ám percek múlva meg mintha párnán lépkedtem volna teljesen érzéketlenül.

A másik amikor a felső ínyemet csípte meg ,plusz még több helyen,
Geranzó? Mária ajkai semmi volt az én tuningolt ínyemhez képest,lényegében ilyen darázscsípéssel "biztonságosan" ki lehet próbálni az ajakfeltöltést.Még most is van egy minimális mumsz szerű pofazacskóm.