2019. január 4., péntek

Francia sárgamellényes dal.....50szer egymás után




Marine Le Pen linkelte be ezt a kis klippet nagyon friss lehet.Nemtudom miről szól max sejtem biztos velős Macron kritika a békebeli Francia idők boldog stílusában de utcaseprő mellényben,a hangulata teljesen maximálisan rabul ejt.Most értettem meg miért a francia a szerelem nyelve.Ha a szerelmet valaha elképzeltem az hasonló volt ehez a számhoz,60-as évekbeli riviera +a szerelem.Ez a riviéra azért jön elő ennyiszer a blogban mert öreganyám olyan hatásosan mesélte el autós kalandozásaikat európában végig a riviérán és annyi régi filmben láttam azokat a piros olasz régi alfa-romeo cabriós szerpentineket a hegyekről le hogy beleszerelmesedtem a gondolatába is.
Követkző életemben ezt meg kell valósítani,ha nem felejtem el addig.És addigra remélem visszaváltozik Franciaország franciává és az internetet és a mobiltelefont betiltják és kukázzák örökre.És a nők férfiak a fiatalok elegánsak lesznek európaiak visszafogottak és keresztények,újra.