2019. január 22., kedd

Finnországban az iskolásoknak kötelező megnézniük egy 15 éves srác és egy férfi kapcsolatáról szóló félpo..ó filmet.

Olyan dolgok történnek a világban mostmár naponta amiért korábban börtönbe csuktak volna embereket mégkorábban meg meglincselték volna a szervezőket.
Pár száz éve lefejezték volna őket.
https://888.hu/article-homoerotikus-film-megnezesere-kotelezik-a-finn-diakokat-a-tolerancia-jegyeben
Gyors felsorolás:
-Disney rajzfilmekben homos...alitás/sz..litás.
-Kanadában utcai plakátokon és tv reklámokban ho...alitás/sz..litás és a miniszterelnök példamutató pozícióban egy h..ális.
-Gyerekkönyvekben hom..litás/sze..litás.
-Magyarországon évente 40 iskolába járnak előadást tartani h..ális NGO-k és Orbán nem tesz semmit.
(az én időmben a Nemere jött az iskolába de a könyvtárba biztosan előadást tartani)
-Angliában óvodákba járnak előadást tartani
-USA-ban nemváltoztató műtétre küldhetik a szölők a kisgyereket
-USA-ban 7-15 éves korig "nemváltó" táborozást szerveznek
-A Bráns tanárok helytelen megnevezése miatt kirúgnak diákokat
-Bráns diákok helytelen megnevezése miatt kirúgnak tanárokat.
-Bránsok helytelen nemiségre vonatkozó megszólítása miatt börtönbe zárnak embereket.

Nem fogom újra részletezni hogyan teheti tönkre az első szerelem élményt és a gyerekek fiatalok életét akár végleg a túl korai megismerés.

A megoldás a nyilvánosság a média és az internet szigorú szabályozása.


De ahogyan a szemetelés és a falfirkák elleni fellépés sem, úgy ez a létfontosságú téma sem éri el a parlamenti padsorokban röfögő kanmajmok értelmi szintjét.

Erről jut eszembe miféle ember az aki a disznóvá torzul miközben szerelme felesége családja gyerekei vannak akiknek tetszeni kellene hogy akarjon.
Miféle önösségtől tobzódó aljas ostoba kanmajom az ilyen ember aki nem gondol a feleségére szerelmére?

Én éjjel nappal futottam és kondiztam volna a helyükben.
(én pl soha senki nélkül is csináltam/om)