2018. június 11., hétfő

Egy "redneck" Budapesten

-Jó sok éve nem voltam Budapesten.
-Tehát tudom érzékelni a változást.
-Redneck esetemben csupán a szántóföldekhez erdőhöz mezőhöz köthető civilizációtól és embertömegtől a lehető legnagyobb távolságban a természetben történő létezést jelenti és nem a földművest.


Röviden tömören:

-Fagylalt féladag
-Nagyon szép nyüzsgő (Andrássy úti sövényt probléma lenne 1 embernek karban tartani naprakészen?)
-Sok túrista
-A Hősök terén már most épül a lelátó a "Nemzeti Vágtá"-ra...kérdésem miért nem előre összeszerelt kamionnyi részekből rakják össze 2 nappal elötte?Miért rondítják el vele a teret 1 hónappal elötte?
Ja hogy megint olyan elvárásaim vannak mint józan ész ebben a drogoktól és alkoholtól lepusztított agyak/lelkek lakta világban?

-Szerintem érzékelhető a migránsok száma
-Négerek és Indiaiak ülnek turistainformációs asztaloknál az utcán....? (éppen egy néger viháncolt egy másikkal nagyon közönségesen)Gondolom a külföldiek sem értik miért négerektől kapnak választ Budapest látnivalóiról.

-Metro jegykiadó automata működése érthetetlen,meg sem próbáltam,semmi sem utal a működésének a mikéntjére,se maga az automata sem semmiféle rajta elhelyezett információ

-BP legforgalmasabb Nyugati téri aluljárója valahogy elcigányosodott érzést kelt,a fő folyosóban középen a plafonról lógó 1db futófényreklám egy sze*shop tulajdona és hirdeti magát rajta arra sétáló fiatalok gyerekek szeme előtt,minden ember el fogja olvasni,annyira feltűnő.Biztosan sokezer panasz érkezett már emiatt a polgármesterségre de úgylátszik nincsen foganatja.Tehát a polgármester alkalmatlan.

-MÁV bevezette a ZÓNÁZÓ vonat fogalmát,de klafán hangzik,valaki nagyon ügyi volt,és hiszen mindenki tudja szerintük hogy ez mit jelent,a SIMA mint S72 az elég egyértelmű fogalom,elsőnek felszálltam majd bejött egy G72-es arra átszálltam,mielőtt elindult volna ismét leszálltam ,majd később újra felszálltam a zónázóra de ekkor a bemondó már elmondta hol áll meg és hol nem.A gyorsítottnál nagy volt az esély hogy nem áll meg nálunk a zónázó megállt.Én beértem volna egy sima S72-essel.De olyan nem indul a nyugatiból úgylátszik.Megintcsak tettenérhető a kevésgondolatúság a MÁV-nál.Lehetséges hogy a MÁV vezetőnője szintén csak a saját lelki képességeihez mért embereket választ ki.

-Volt szerencsém végignézni a peronon lévő padról miként folyik a vonatok takarítása,hát nem folyik.Ami folyik az valami (nem olaj)a vonat oldalából de az ömlik.A takarítók 1 perc alatt végigrohannak a vonaton,valamit letörölgetnek,feltűnő szemetet felsöprik,ennyi.De nem is lehet úgy csinálni semmit ha az utasokat idő előtt azonnal felengedik a vonatra.


-Hazafelé induló vonaton törökök hangosan beszélgettek nevettek
-A fővárosi megállók egyikénél felszállt a vonatra egy muszlimszakállas ember mint később kiderült cigány.
A kalauznő kérte a jegyét,mire a következő mondatok hagyták el a száját az emelt hangú szócsata közben.

-"rossz volt az automata"
-"csak 100Ft-om van"
-"csak azért jött utánam(mondja a kaluznőnek)hogy engem megbüntethessen"(A kalauznő ellenőrzés miatt ment végig a vonaton elötte fél percel ellenőrzött engem,de hiszen ez a munkája)
-"azért akarsz megbüneteni mert cigány vagyok ugye?"

A kalauznő minden szavát emelt hangerővel félig üvöltve forgatta ki.
Ebben az a legszörnyűbb hogy sohasem megyek 1-2 megállónál meszebb,most amikor BP-re megyek azonnal történik valami
ami az állandó folyamatos szemetelésen túl jelzi a társadalom végletes lezüllöttségét.

És ez mind köszönhető a politikai garnitúráknak és a közéletből a médiából és a zeneipari pódiumokról áradó hitetlen aljas drogos félállati ostobaságnak.