2018. május 8., kedd

Fagylaltháború

Tavaly a Törökök által nyitott kávézóban dupla adag fagylaltot mért ki a bevándorló srác.
Idén egy régebbi magyar üzlet is fagyizót nyitott és szerintem tripla adagot adnak.
Lefotóztam mert ilyet még nem kaptam eddig.(másodjára jártam itt tehát ki van adva ukázba hogy monster adagot kell adni)És atomfinom fajta eddig a legjobb amit ettem a környéken.

Végülis 2 fajta módon lehet vonzani a vevőt a fagylaltiparban a minőség és a mennyiség.
Remélem ez a fajta fagylaltháború megmarad még sokáig ,elvileg 5 fagyizó minimum van 1 km sugaron belül.


utólag:Megint voltam és a magyar fagylaltos is bevándorló fagylaltos,tehát nincs konkurencia.
Multikulti város van a falum mellett.Totálisan multikulti.Hagyne részletezzem.

A fotó régebbi emberi nyomógombos telefonnal készüt mivel nincsen és nem is lesz érintőképernyős telefonom hacsak nem leszek rákényszerítve.