2018. május 16., szerda

2008 Bakay Kornél elmondja amiről az MTA hallgat : Europid emberek a takla-makán mélyén

Ennek az embernek kifogyhatatlan állami támogatást kellene adni ameddig még lehet

Én kb 40:00-tól néztem ELKÉPESZTŐ.

Pár napja láttam egy Mongolokról szóló filmet amiben szőke embereket láttam nagyon értelmes arcal,majd másnapra
olvastam a szenzációt a 3. Béla genetikai elemzését ami a HUN gyökereket bizonyítja.

Ebben a videóban a takla makán sivatagból a Kínai régészek által feltárt sokezer éves temetkezési helyekben tökéletes hibátlanságban megmaradt komplett europid embereket a magyarok őseit és tárgyaikat mutatja be a kutató.



Hú én plátói hősszerelmesen mennyit hallgattam KITARO zenéit,nemsok CD volt meg eredetiben de a KITARO-tól mindet megvettem később elajándékoztam őket....sajnos.