2018. február 14., szerda

A Telekom a Vodafone a MÁV és a FŐGÁZ meg az okmányiroda


TELEKOM:



Az irodájuk a városban egyre kisebb lesz,a jelenlegi helyiség  3m x 4m és nem viccelek.
Rögtön az ajtó mellett egy sorszámhúzó automata.RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHELY

Beléptem,1 páciens volt pont elöttem egy pultnál,mellettem lévő 2 pultnál 2 fiatal nyomorgott egy srác és egy
szép kékszemű lány.Egyikük sem csinált semmit.Belépés után egyforma messze voltak tőlem 1m-re.Odaléptem közéjük és a lány felé fordulva kezdtem volna a mondókámat mire szóltak és rámutattak a sorszámhúzó automatára.Értetlenkedve még talán meg is kérdeztem húzzak számot?Ez komoly?
Kiadta a gép a sorszámomat.Közben egy alacsony és összhatásilag nagyon nevetségesen álló ruhakollekcióban megjelenő csicsás szegecselt bőrcsizmás barna eredetileg derékig de neki térdig érő "én komolyember vagyok" kabátos "társaság közepe leszek ebben a pillanatban" tipusú irodavezetőségig talpnyaló csizmáskandúr hőscincér lépett ki a szembe lévő középső ajtón,nyomkodva telefonját és hangosan kérdezve a kékszemű legfrsisebb 18 éves még tiszta szerény értelmes kiszolgálólány prédát hogy hát bejelölné őt a facebook-on.

Tehát vártam 5 percet a 2 semmittevő pultos és a magában ripacskodó csizmáskandúr között közben egyszer párszor széttártam a karom nézve felváltva a két semmittevő ügyfélszolgálatosra hogy na? Mi van? és csóválva a fejem belül az idegtől.

És akkor a kékszemű elkezdte a procedúrát végre.

Tehát sorszámozó automata egy 3x4m-es helyiségben és várnom kellett 5percet pedig senki nem volt elöttem.

De amúgy el se tudom képzelni mi lehet ott ha 5-en vannak mert abból kettő az utcán várakozik,és onnan hogyan tudják meg hogy mikor mehetnek,intenek a kirakaton keresztül nekik?



VODAFONE:
Aktiválni akartam egy kártyát az üzletükben.
Nem lehetséges csak telefonon keresztül.
Tehát ott ül velem szembe  az ügyfélszolgálatos és azt mondja hogy nem lehet.


MÁV:
Éppcsak elértem a vonatot ,azon az ajtón szálltam be ami előtt a kalauz állt.
Még nem indul a vonat megkérdi Pest felé megyek e,mondom igen.(Elgondolkodtam
hát ezt most minek kérdezte,azért szemem még van látni a vonatot honnan jött és merre megy)
Majd amikor elindult kértem a jegyet,csóválta fejét hogy bűntethetne is(az orra előtt szálltam fel),azt mondta ez nem áll meg a következő megállóknál ezért egy távolabbi városba adta a jegyet.Szelíden tudtára adtam hogy azért ezt is megemlíthette volna amikor rámkérdezett Pest felé megyek e.
És nem onnan ahol felszálltam hanem egyel előrébbről adta a jegyet.Ezt nem indokolta de úgysejtem azért mert ahol felugrottam ott van pénztár az előtte lévő megállónál talán nincs ezért onnan adta.Mert gondolta úgy szabályos hogy nem adhat jegyet ott ahol van pénztár is(mégha én az utolsó percben estem is be)
Kiadta a jegyet.Ekkor kértem visszafelé is hogy ne kelljen még a pénztárba is bemennem majd,csak átszállok a visszafelé jövőre gyorsan.

Erre azt mondta nem adhat nekem visszafelé is jegyet....?????????
Megkérdeztem miért nem adhat.
Mert ez a vonat BP irányába megy amivel jövök az már egy másik vonat.....

Tehát nem érdeke a MÁV-nak hogy valaki jegyet vegyen tőlük,nem mindegy hogy én 10db jegyet akarok venni  mert pl papírrepülőt szeretnék hajtogatni mindből?
Hát örüljön a MÁV hogy még visszafelé is megveszem előre pedig nem is kellene talán nem is jönne kalauz.

Megállt a vonat és most AZONNAL elindult a visszafelé járat nem tudtam elérni pedig 20m-re volt tőlem.
Máskor bőven átsétálok elsétálok elötte mellette.
Elbandukoltam a következő állomásig ahol következő ismét csak átsuhant az állomáson.
1 óra a szélben a tökéletesen szélvédetlenre és esővédetlenre tervezett megállóban(de legalább jó magasan van a teteje hogy a hülyébbféle gyerekek létrával se érjék el) után végre jött egy vonat ami meg is állt.

Fárasztó adaléknak még annyi hogy a Leányvári állomáson ahol a peron első 15m-re van használva a hátralévő sosem használt,sosem fog olyan hosszú vonat itt megállni és sosem lesz annyi ember aki itt felszállna tehát az állomás sosem használt részén minden egyes lámpapóznára tettek egy hangszórót.
Tehát kb 25m-teren kétoldalt  van 20 hangosbeszélő.

Okmányiroda:
Tudja bárki is miért nem lehet kártyával fizetni minden okmánybélyeges szolgáltatásért miért vannak kivételek?
Miért is kell elmennem  postára és visszamennem az okmánybélyeggel?
Miért is nincs ott a fiókjában a bélyeg?

FŐGÁZ:
Minek a regisztráció?
Minek a belépés hogyha a mérődiktáláskor be kell írnom az alap adatokat hosszú számsorokat.
Ez volna a lényege a belépésnek meg a regisztrációnak hogy utána már ne kelljen nekem bepötyögni 10 számjegyű kódokat  amivel azonosítom magamat és a mérőt.
Ja és copy/paste sem működik csakis kézzel az összes számot.