2018. február 2., péntek

Rákos parajelenség

Soha nem néztem utána a rák tipusainak,pár napja egy másik téma apropóján nagyon belementem a témába erre ma  úgyszólnak a hírek hogy megtalálták a rák ellenszerét legalábbis 90 egérből 87-en kigyógyultak.

Az ECHOTV erre behívott egy öreg professzort aki nem tudott lelkesedni a hír hallatán.
Én ,bárki is legyen ez az öreg pároslábbal baxtam volna ki a súdióból.

Hogy jön hozzá hogy ennyire leszól ennyire elveszi az emberek kedvét.

Ahelyett hogy bíztatóan szólt volna és részletesen elmagyarázta volna mit fedeztek fel a Stanfordi tudósok.

Páros lábal baxtam volna ki a súdióból,nemérdekel miféle atyaúristen.

                    A VALÓDI HŐSÖK

                    Shoshana Levy



                      Sanjiv Gambhir

                       Debra Czerwinski


                          Sagiv Barfi


                                Israt Alam