2017. szeptember 3., vasárnap

Szomszédok 30 éves fesztivál

30 éves a kedvenc magyar sorozatom a "szomszédok"
Találtam egy fotót a megrendezett találkozról ahol egy ismeretlennek hitt embert fedeztem fel és kb 5 másoderc alatt úgy tippletem meg hogy ő a "Pongrác" gyerek a filmből.
Balról a második világoskék ingben.
Ábel Anitát nem látom..?

Amúgy még a sorozat nézése közben gondolkodtam azon hogy a Böhm-öt játszó Máriáss József
pontosan tudta hogy élete utolsó szerepe amivel mindent jóvá tehet jó példát mutathat
a nagy lehetőség ez látszik minden mozdulatán.


Rájöttem pár hónapja milyen alapon választották a családneveket de nem árulom el csak sejtetem.
-Vágásiék "vágás"-a az arcukon.
-A szőke kékszemű germán és határozott arcélű orrú férje.
-A tipikus magyar Takácsék
-Nilszky Alma a kockafejű öntudat,értelem a tudás almája.
stb....