2017. szeptember 26., kedd

10 ezerért bicajt

Életemben 4 kerékpárom volt eleddig.
-Orosz 24-es zöld női vázas
-Camping
-Junghertz agyváltós női
-Fischer trekking ,elektromossá alakítottam


Futni nem szeretek ,múlt héten ezért úgygondoltam mielőtt cukorbeteggé lennék hát inkább letekerek minde este egy kört a környéken,erre bármilyen bicaj jó lett volna,szerintem mázlim lett egy öreg KTM versenybringával,jó lánckerekek,jó festés szép krómozás 10 ezer Ft-ért.

Megérte?
Sztem meg.

Sokkal jobban tetszenek a hagyományos bringák mint ezek a modernkori torzszülöttek.
Jaj és acélból van hú ez mekkora probléma....majd ha vészhelyzetben meg kell fognia egy autót a fejem felett az acél megfogja az alu meg nem.alu felnis bringával elég hamar kótyagos lett a kerekem régebben a kátyúk miatt,acél felnivel szintén nem fog ilyesmi történni.Én nem túrázni akarok vele hanem 2 kört a faluban naplemente után.Erre bőven jó.-


Vettem egy 350Ft!!-os hátsó 4 féleképpen villogó lámpát,amibe ha elemet is adtak volna akkor már ők fizetnek nekem.
De most komolyan,nem kellene kitiltani a Kínai termékeket Európából?,el tudjuk képzelni milyen bérért dolgoznak a Kínai falvakban ha itt egy viszontealdó akinek haszna is van rajta ennyiért adja?

Inkább fizetnék érte 1500-at de oldják már meg hogy egyenesen fel lehessen szerelni,idáig nem terjed a Kínai tudomány.

Lehet szólni kellene Lovas István ügynöknek hátha tudna szólni a magyar vásárlók érdekében.