2016. november 12., szombat

MÉRNÖKMACSKÁK

Ha valaki építkezik valamit és mérnökmacskák is élnek a ház körül számoljon vele hogy minden egyes változást az épületen meg fognak nézni.
Egyszer feltűnt hogy az utolsónak lerakott téglára ült rá a rohadék macska,aztán később leültem pihenni és látom már oson a veteményesben a legújabb mérnökmacska a pamacska mír,csak poénból elgondoltam lehet most is megy megnézni a legújabb változásokat.Aztán felugrott a falra és egyenesen oda ment ahol az új rész lett felrakva.Tehát annyira de annyira unják magukat a macskák hogy minden háztáji változást érdekességet izgalmat jó alaposan kiélveznek,odamannek és nézik,ráülnek ,és ha lehet alszanak is rajta egyet :)

Amúgy a képen mindkét macska mosolyog.
A szem összehúzás az mosolygás  macskáknál,nem a vaku miatt van nem használtam vakut.
Többször megfigyeltem hogy a direkt jó kedvre derített macska szem összehúzással mosolyog,de szerintem a szimplán valami miatt boldog elégedett vagy éppen jó érzéssel töltődött macska is.