2016. június 10., péntek

A " keep quiet " hazugság

Szegedi Csanád zsidó gyökereinek felefedezéséről ksézült egy film.

Ez ediáig szép és jó nekem szimpatikus Csanád meg is néztem volna nekem semi bajom a hazai zsidó nemzetiséggel,olyan mint a többi nemzetiség csak egyben vallás is.

A mindenkori kormányoknak csak arra kell ügyelni hogy soha ne legyen többségben a hazai zsidóság,és soha ne kerüljenek be több állampolgárságú emberek a magyar ország vezetésébe és a médiák vezetésébe.
Mert ez nemzetbiztonsági kockázatot jelent.(amit csak megerősít a volt Izraeli miniszterelnök beszéde Magyarország felvásárlásáról)

Tehát én megnéztem volna a filmet mert semmi bajom a zsidó nemzetiséggel.

De.

A filmben a "mit lehet tenni egy zsidónak manapság magyarországon?" kérdésre válaszul a Csanád nagymamájának a szájába adják a "Csendben maradni" választ.

Ez a mondat hazugság.
Minden magyarországoin élő ember tudja hogy ez a mondat hazugság.

Magyarországon teljesen békében élnek egymás mellett a nemzetiségek.

És ha nagyítóval akarnánk nézni mit is jelent ez akkor meg pláne az ellenkezőjét tapasztalnánk mint amit ez a mondat sugall.

Mert magyarországon is a közéleti szereplők nagyrésze zsidó származású.
Magyarországon 1 év alatt zavaróan sok zsidó nemzetiségű médiaesemény zajlik ellentétben a szlovák vagy sváb nemzetiségű események reklámozásával.

Tehát a "csendben maradni" kijelentés minden tekintetben hazugság.