Már majdnem megdícsértem a német 2000-es évekbeli légimentős sorozatot.Úgy köti le az embert hogy nincs benne semmi nem helyénvaló dolog,a főszereplők makulátlanok,semmi ellenszenvest nem csinálnak,hétköznapi történések,természetes dialógusok,mindent logikusan életszerűen tesznek oldanak meg,nincsenek gyarló viselkedések,nincs szerepjátszó viselkedés,és mindent azonnal logikusan a legideálisabban reagálnak.Mondhatnánk mert németek, és példaértékű filmet csináltak,minden részlet a helyén van,nem tudsz belekötni sehol.
Aztán amikor erre tényleg rájöttem hogy ez mennyire tudatos sorozat akkor beütött a krach
és jött egy rész ahol leszbikus nők kerültek veszélybe.
Már az epizód közben meghalt egy mellékszereplő akit nem is mutattak csak beszéltek róla.
És a következő résznek egészen más fakóbb színvilága volt,teljesen máshogy mozgott a kamera,mindent remegő kézikamerával változtattak akciódússá még egy robogóra felpattanó nő esetében is mintha egy akciójelenetre készülnének a matrix-ból,néha nem volt teljesen az emberek feje teteje a képben mitha direkt csak a homlokukig akart volna filmezni haj nélkül.
Tehát az addigi minden képi beállításra odafigyelő nyugodt hétköznapi jól balanszolt de mégis izgalmas és az embert lekötő relaxosságában hétköznapiságában hibátlan rendezés és dialógusok témák átmentek egy energikusabb minden egyes jelenetből a legtöbbet legideálisabb kameraszöget port árnyékot fényeket bevillanó szemeket megtaláló akciófilmszerű rendezésbe,kisebb hibákkal,mint a fejek a karakterek elhelyezése a képen.
Tehát magyarán otthagyta valaki a stábot a leszbikus epizód után,talán a mellékszereplő halálesete is egy távozó színész miatt volt aki jogosan nem akart résztvenni ilyen HATÁSBAN a nézők a fiatalok irányában.