2020. július 26., vasárnap

Véletlenül felismertem egy hazug médiát

Ritkán olvasok magyar médiát és ha igen akkor célzottan.
Most a Louiswille-i tüntetésre kerestem rá és jutottam el egy számomra ismeretlen média merce.hu cikkhez amiben egy autóról írt ami a "tömegbe hajtott"

Ott lett furcsa az írás amikor ezt olvastam:


"Az autós támadás ugyancsak nem ritka esemény. A május 25-én, George Floyd minneapolisi meggyilkolása után kitört tüntetéshullám az utóbbi hetekben az amerikai jobboldalon, főleg Trump elnök őket elítélő kijelentései miatt lényegesen több, direkt támadással és növekvő agresszióval kell, hogy szembenézzenek a tüntetők, akik a rendőrsi brutalitás halálos áldozatainak követelnek igazságot.

A Vice július eleji összeállítása szerint addig legalább 68-szor támadták meg például autókkal a tömegbe hajtva a BLM-demonstrálókat, ezek közül egy incidens halálos áldozatot is követelt Seattle-ben."

TEHÁT:

AMIKOR BÉKÉS HÉTKÖZNAPI EMBEREK ÁT AKARNAK HAJTANI VAGY CSAK SIMÁN OTT TARTÓZKODNAK AZ ANARCHISTA ESZÜKET VESZTETT ÁLLATOKBÓL ÁLLÓ AUTÓPÁLYÁKAT NAGYFORGALMÚ UTAKAT LEZÁRÓ TÖMEGEK KÖZELÉBEN AKKOR EZEK AZ ÁLLATI MÓDON VISELKEDŐ KOMMUNISTA ANARCHISTÁK MEGTÁMADNAK
MINDEN JÁRMŰVET ÉS AGYONVERIK AZ ARRA KÖZLEKEDŐKET.

EZT A SZIMPLA TÉNYT FORDÍTJA ÁT ELLENKEZŐJÉRE EZ A HAZUG BAL LIBERÁLIS TÁRSASÁG.

NORMÁLIS ORSZÁGBAN TÖRVÉNYT HOZNAK ÉS 1 LELEPLEZETT HAZUG CIKK UTÁN BEZÁRATJÁK VÉGLEG AZ ADOTT ÚJSÁGOT.