2020. június 16., kedd

A MACSKAFÜLŰEK ÉRTELME

Pár apróság ami a macskafülűek értelmét bizonyítja:

-este a szomszédmacska Pamacska (Snaci) a kosztosmacska rendszeresen bejön velem a főépületbe a konyhába nassolni,sötét volt a kertben,még nem befelé mentem hanem kifelé jöttem,tudja hogy a második befelé menet lesz az ő ideje,de én nem láttam semmit a kertből nagyon sötét volt,talán utcai lámpa sem égett,elkezdtem a nevén szólítani hogy "Snaci? itt vagy?" és jött a kis rümmögő válasz a kertiszékek alól amivel macskanyelven mondta hogy "igen,ittvagyok"

-Pati( Polipati,Pandapati,Patikusz,Optimusz,Patkó Vladics) macskámat kizavartam,rácsaptam óvatosan az orrára, mert nem maradt nyugton a szokásos szemcseppezés közben/után sem és fújt,
de tudta hogy ő volt a bunkó,ezért kb 5 perc múlva visszajött bűnbánóan

-Szimba iccen viccen Charlie kiccen Torontál Szisszi magától megtanulta kinyitni a bejárati ajtót(Pati nem érti a kilincs lényegét csak felugrik az ajtóra)

-Pacsiadás vezényszóra + maguktól is ha akarnak vmit

sorolni lehetne az értelmük megnyílvánulásait.

Az állatok ugyanolyanok mint az emberek ,a klönbség a figyelmükkel van,nem tudnak koncentrálni semmire sem és a memóriájuk is általában rövid e két dolog miatt nem tudnak bonyolult dolgokat megtanulni megérteni.