2020. március 23., hétfő

ÉN KB 1 ÉVE LEHETTEM KORONAVÍRUSOS

AZ INTERNETEN EGY EGÉSZSÉGÜGYIS NŐ AZT MONDTA HOGY EDDIG IS VOLT ILYEN TIPUSÚ KORONAVÍRUSOS MEGBETEGEDÉS A RENGETEG INFLUENZÁS KÖZÖTT

Nekem kb 1 éve volt egy ugyanolyan tünetekkel járó betegség:

-láz
-fejfájás
majd:
-teljes gyengeség,wc-re is szédelegve utolsó erőkkel
-hasmenés

-folyamatos hurut felköhögés lett a legvégén a már felépült részben

-és ami nemrég ugrott be az amit mesélt az egyik beteg hogy úgy vettem a levehőt mintha negrós cukrot ettem volna olyan hidegnek éreztem van egy ilyen emléjem hogy nemértem az ízlelésemet

kb 1 hét alatt múlt el

Soha életemben nem voltam orvosnál,1 tenyércsonttörés kivételével,szinte soha nem voltam lázas és influenzás kivétel ezt az esetet és ezután még volt 2 hasonló de gyorsabban lecsengő.