2020. január 30., csütörtök

Tüntettem

Most voltam először tüntetésen.
Egyedül a hangosítással volt bajom mármint 1db hangfaloszloppal amit egy faág miatt fejmagasságra tettek pedig ha hátrébb húzzák 1m-rel akkor felemelhették volna 3m magasra is vagy mégtovább és akkor nemkellett volna papírzsebkendőt tömni a fülembe.
A második felszólaló hölgy üvöltése elviselhetetlenül hangos volt.
A hírtv riporternője nagyon szép értelmes jelenség.

A felszólalókat Bayerig néztem,én különös gondal válogattam volna össze őket,de így se volt rossz.

Karácsony G ugyanúgy folytatta a gúnyolódást.
Ez nála is a sokadik aljasság.
-Volt amikor a fényképen kellett volna felismernie vkit és mellébeszélt
-Volt amikor hazudott X témában és a tv szembesítette a felvétellel,ott jöttem rá hogy a Puzsér tényleg igazatt mondott hogy hazudós.
-Volt a "TV-be nem hívják" tipusú hazugsága

Egytől egyig mind rossz példát mutató elvtelen hitetlen kevés gondolatú az öntudat alacsonyabb szintjén megrekedt emberek,nem valók példaképnek vezetőnek,Niedermüller és Vágó és a legtöbb liberális szélsőséges vélhetőleg súlyos bűnözők aki menekülnek az Istenhit téma elöl,különben szembe kellene néznük a tettükkel.

A Teréz körút a Nyugatitól a Boráros térig egy összefüggő gyorsétteremlánc lett boltokkal megszakítva és a párhuzamos utcák is.

A fővárosi ember szabadidejében kizárólag eszik és iszik a barátaival? és vélhetőleg az ismerkedési szokások lehetőségek is lezüllesztik a párkapcsolatok minőségét.
Szerintem összefüggést lehetne találni a szélsőliberális szabadosság az unatkozó bulikultúra a magányossá menekülő kihasznált lányok,a feminista mozgalmak,a párkapcsolatok tömeges üres tönkremenetele a házasságkötések száma a családok a gyerekek mennyisége 
és a nagyvárosok egy összefüggő lezüllött pub buli fanta étteremláncá változott korzói között.

Menekültem BP-ről haza a csendbe ki a varjúkárogós héjja?vijjogós gyönyörű határba.

Vagy 4 kekszshopot láttam a körúton,utána lehetne járni ezek most nyíltak?
És tényleg ki lehet rakni műfxt a kirakatba?
De tényleg ha ilyen irányba tart a városi kultúra akkor teljesen érthető hogy pl GA-ból egy üres ring..ó lett.

Elrakom emlékbe.